וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 30.9: "באיירן מינכן יצרה קשר עם נציגיו של אנדריי קרמאריץ'"

אלופת אירופה בדרך לחיזוק משמעותי? ב"בילד" טוענים שהקבוצה מעוניינת בסקורר של הופנהיים. סרג'יניו דסט על סף חתימה בברצלונה, דייגו קוסטה לפ.ס.ז'?

שחקן רומא לשעבר פרנצ'סקו טוטי/צילום מסך

החתמות

* בנפיקה ליסבון הודיעה באופן רשמי על החתמתו של ניקולאס אוטאמנדי ממנצ'סטר סיטי תמורת 15 מיליון יורו. הארגנטינאי חתם במועדון הפאר הפורטגולי ל-3 שנים.

* אחרי שלא הצליח להרשים בצ'לסי, הקשר האנגלי רוס בארקלי הושאל מהבלוז לאסטון וילה לעונה. הקשר בן ה-26 רשם 21 הופעות ליגה במדי הבלוז בעונה שעברה.

* ליון רכשה את הקשר לוקאס פאקטה ממילאן בסכום של 20 מיליון יורו. הברזילאי בן ה-23 חתם על חוזה עד 2025.

* קייטה באלדה חתם רשמית בסמפדוריה כמושאל עם התחייבות לרכישה ממונאקו בקיץ. שחקן הכנף בן ה-25 חתם על חוזה עד 2025.

שמועות

* כריסטיאן פאלק הכתב הבכיר של "בילד" הגרמני מדווח: באיירן מינכן יצרה קשר עם סוכנו של אנדריי קרמאריץ' חלוצה הנהדר של הופנהיים, שכבש צמד במשחק הליגה הקודם מול באיירן במוצאי כיפור.

* סרג'יניו דסט הגיע לברצלונה וצפוי להשלים באופן סופי את מעברו מאייאקס לבלאוגרנה. הוא הספיק לעבור בדיקות רפואיות וצפוי לחתום בשעות הקרובות.

* הרטה ברלין סיכמה עם ליון על רכישתו של ג'ף ריין-אדלייד תמורת 27 מיליון יורו. הוא צפוי להפוך לרכש היקר ביותר בתולדות הרטה.

* באיירן מינכן רוצה את תומא למאר, לפי ה"בילד". בשלב זה הבווארים מציעים לאתלטיקו להעביר את הקשר בהשאלה עם אופציית רכישה, אולם הקולצ'ונרוס מעדיפים למכור אותו מיידית. בכל מקרה, בגרמניה העריכו ש"סיכוי גבוה שהמעבר יתממש".

* ב"מארקה" הספרדי טוענים שחלוץ אתלטיקו מדריד, דייגו קוסטה, עשוי לעבור לפריז סן ז'רמן. על פי הדיווח, החלוץ הברזילאי-ספרדי בן ה-31, שכבש בעונה שעברה חמישה שערי ליגה בלבד ב-23 הופעות, התבקש למצוא קבוצה חדשה אחרי שלואיס סוארס הגיע.

* דמראי גראי מלסטר סיטי עשוי להצטרף ללידס יונייטד, אחרי שהשועלים הודיעו לו שהוא רשאי לחפש קבוצה, על עף שנותרה עוד עונה בחוזהו.

* מנצ'סטר יונייטד פנתה לארסנל בנוגע לאיינסלי מייטלנד-ניילס. על פי דיווחים באנגליה המעבר שלו לשדים האדומים סגור, והם ישלמו עבורו 22 מיליון יורו לפני בונוסים.

* בנוסף, טוענים בספרד שיונייטד תנסה לצרף את חלוץ ריאל מדריד, לוקה יוביץ', שלא הצליח להותיר חותם אצל הבלאנקוס.

* ב"סקיי גרמניה" מדווחים שקאלום הודסון אודוי לא מרוצה בצ'לסי ומעוניין לעבור לבאיירן מינכן, שבדקה אפשרות לצרפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully