וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו מסי: "הפוסט אחרי עזיבת סוארס? פגעו בי, לא יכולתי להבליג"

אחרי שבועות ארוכים של מתיחות עם ההנהלה, כוכב ברצלונה פותח דף חדש ומתנצל בפני האוהדים: "המחויבות שלי כלפי המועדון טוטאלית"

לואיס סוארס מתאמן לראשונה עם אתלטיקו מדריד/מתוך הטוויטר של אתלטיקו מדריד

אחרי שבועות ארוכים של מתיחות בינו לבין הנהלת ברצלונה וחרושת שמועות בלתי פוסקת, ליאו מסי מעביר מסר מפויס. בריאיון שהעניק ל"ספורט" הקטלאני ופורסם בחלקו אמש (שלישי), הפרעוש מתפרק מנשקו וקורא לברצלונה להתאחד סביב מטרה משותפת.

"אחרי כל כך הרבה הרבה מחלוקות ואי הסכמות, אני רוצה לשים סוף להכול. כל אוהדי ברצלונה צריכים להתאחד ולהבין שהימים היפים של המועדון עוד לפניו", אמר מסי.

מסי אמר ש"אני לוקח אחריות על הטעויות שלי, אם היו כאלה. כל מה שעשיתי, היה בכוונה להפוך את ברצלונה לטובה וחזקה יותר. אני פונה מכאן לכל אחד בברצלונה שנפגע או נעלב ממשהו שאמרתי. לא התכוונתי. טובת המועדון עמדה לנגד עיני כל הזמן".

הוא הוסיף: "רק תשוקה והתלהבות יביאו את ברצלונה למטרות שלי. כולנו חייבים להיות מאוחדים ולחתור יחד להשגת המטרות המשותפות".

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
מתפרק מנשקו. ליאו מסי/רויטרס

האמירה המפוייסת של מסי מגיעה קצת יותר מחודש אחרי הדרמה סביב הישארותו בברצלונה. כזכור, מסי ביקש לעזוב את המועדון, אולם נתקל בסירוב מצד המועדון ומצד הנשיא המושמץ ז'וספ מריה ברתומאו, שטען שהוא עדיין תחת חוזה ושאין אפשרות להשתחרר ממנו. מאז מסי לא השתדל להסתיר את הטינה שיש לו כלפי ההנהלה, ואחרי שחרורו של לואיס סוארס כתב באינסטגרם: "לא הגיע לך להיבעט בצורה כזאת, אבל במצב הנוכחי אני כבר לא מופתע מכלום".

הבוקר התייחס מסי גם לעזיבת סוארס. לגבי הפוסט התוקפני שכתב נגד הנהלת ברצלונה אחרי עזיבתו של סוארס לאתלטיקו מדריד, אמר מסי: "אני מבין את האנשים שחושבים שהייתי צריך להבליג כמו שעשיתי כל כך הרבה פעמים בעבר. אבל יותר מדי דברים פגעו בי בשבועות האחרונים, וזו הייתה הדרך שלי לבטא את התסכול".

מסי הוסיף ש"אני תמיד משחק כדי לנצח, תמיד נותן הכול על כר הדשא. מי שמכיר אותי, יודע שאני לעולם לא אוכל להיפטר מההרגל הזה. ככה הייתי כל הקריירה, וזה לא עומד להשתנות. המחויבות שלי כלפי החולצה של ברצלונה וסרט הקפטן היא טוטאלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully