וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרבי הישראלים ביורוקאפ: מקל קלע 10 וניצח את גינת, שסיים עם 16

עודכן לאחרונה: 29.9.2020 / 23:45

מלאגה פתחה את העונה ביורוקאפ עם 88:96 על פריז לבלואה, שני הישראלים קלעו בספרות כפולות. הפסדים לרפי מנקו ואיתי שגב בצרפת

דני אבדיה מתאמן באטלנטה לקראת הדראפט/חשבון הטוויטר של דני אבדיה

רגע לפני שטורניר הפיינל 8 יוצא לדרך בבועה באתונה, ליגת האלופות של פיב"א הודיעה הערב (שלישי) על נבחרי העונה שכוללת נציגות ישראלית. טיישון תומאס מהפועל ירושלים נבחר לחמישיית העונה לצד מרסליניו הוארטס (טנריפה), קית' לנגפורד (א.א.ק אתונה), וויצ'ך חרובאן (נימבורק) וגיורגי שרמדיני (טנריפה).

למאמן העונה נבחר אורן עמיאל הישראלי, שהצעיד את נימבורק לשמינית הגמר. את פרס השחקן הצעיר של העונה גרף קרלוס אלוסן מסראגוסה (שבינתיים הספיק לעבור לריאל מדריד). פרס ה-MVP של העונה יוענק מחר.

שחקן הפועל ירושלים טיישון תומאס. ברני ארדוב
הנציג היחיד של האדומים. טיישון תומאס/ברני ארדוב

הבחירות נערכו במתכונת הבאה: שליש הצבעות של אוהדים, שליש מהצבעות של עיתונאים ושליש מהצבעות של מאמנים של 32 הקבוצות המשתתפות במפעל.

* צרפת: שאלון ורפי מנקו הובסו 91:73 על ידי שולה במסגרת המחזור השני בליגה הצרפתית. הישראלי פתח בחמישייה של קבוצתו ותרם 5 נקודות, 3 ריבאונדים ואסיסט בודד ב-23 דקות על הפרקט. גראבלין ואיתי שגב גם רשמו הפסד - 77:65 בבית מול לימוז'. הסנטר הישראלי פתח על הספסל והשלים 19 דקות, במהלכן רשם 4 נקודות, 4 ריבאונדים ואסיסט.

* בדרבי הישראלי במחזור פתיחת העונה ביורוקאפ, ניצחה מלאגה של גל מקל 88:96 את פריז לבלואה. מקל סיים עם 10 נקודות (2 מ-5 מהשדה, 6 מ-7 מהעונשין) ו-3 אסיסטים ב-17 דקות, בעוד גינת קלע 16 (6 מ-9 מהשדה, 4 מ-6 מהעונשין) לצד 5 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-28 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully