וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "מכירים את השיטה של בורגוס, עשינו עליהם סקאוטינג"

29.9.2020 / 11:18

מאמן הפועל ירושלים דיבר במסע"ת לקראת רבע גמר טורניר הפיינל 8 באתונה (18:30, ספורט 5): "תמיד כיף עבורי לחזור ליוון. יש לנו סגל חדש עם הרבה בעיות". מאמן בורגוס: "היה לנו קשה לעשות סקאוטינג על ירושלים"

פרנק ווגל נואם אחרי הניצחון של לוס אנג'לס לייקרס/מתוך האתר הרשמי של הלייקרס

הפועל ירושלים תפגוש מחר (רביעי, 18:30, ספורט 5) את סן פובלו בורגוס במסגרת רבע גמר הפיינל 8 של עונת 2019/20 בליגת האלופות של פיב"א. האדומים הגיעו לאתונה כבר ביום שבת לקראת המשחק וערכו שלושה ימי אימון לפני האימון המסכם שייערך יותר מאוחר היום. בשעות הבוקר נערכה מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת משחקי רבע הגמר של מחר, שמלבד ירושלים ובורגוס יפגשו גם דיז'ון וטורק טלקום אנקרה.

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. יוסי ציפקיס
שוב פוגש את הספרדים. עודד קטש/יוסי ציפקיס

"בשבילי זה תמיד כיף לחזור ליוון, במיוחד לאתונה", אמר מאמן ירושלים עודד קטש, "הטורניר הזה מאפשר לכל שמונה הקבוצות לסיים את העונה שעברה על המגרש, לנו כהפועל ירושלים הייתה ריצה נהדרת באירופה ויש לנו ארגון נהדר. למרות שיש לנו סגל שונה ועם הרבה בעיות, זה חשוב למועדון שלנו להופיע כאן בצורה טובה".

על היריבה הספרדית הוסיף קטש: "היו לנו שני משחקים מאוד קשים נגד בורגוס במהלך העונה, אנחנו מכירים את השיטה שלהם ומה אנחנו רוצים לעשות. לנו ולהם יש שחקנים חדשים במועדון, וזה יהיה קצת שונה, ננסה לבנות על מה שאנחנו זוכרים מהמשחקים מולם. היה לנו קצת יתרון עליהם שהם פתחו את העונה כבר ויכולנו לעשות עליו כבר סקאוטינג. אנחנו חסרים שלושה ארבעה שבועות של הכנה, עשינו את הטוב ביותר, אני לא חושב שיש פייבוריטית בטורניר הזה, במיוחד בשלב הזה של העונה, צריך להיות מוכן מנטאלית. אנחנו יודעים שאנחנו צריכים לשחק את המשחק הטוב ביותר שלנו כדי לנצח קבוצה טובה כמו בורגוס".

חואן פנארויה, מאמן בורגוס אמר: "אנחנו שמחים להיות כבורגוס, מועדון צעיר בהופעה הראשונה שלו באירופה, להגיע לכאן זה חשוב מאוד, וזה כמו אילוזיה על כל המאמץ שלנו. אנחנו באים לתחרות קשה, אנחנו משחקים מול קבוצה נהדרת, אבל הרצון שלנו זה לשחק את המשחק שלנו ולנצח את המשחק. זה נכון ששיחקנו שלושה משחקים עד עכשיו וירושלים לא שיחקה עדיין משחק רשמי, הם יכלו לעשות עלינו סקאוטינג עליהם ולנו היה די קשה איתם. זאת תחילת העונה, ואני בטוח שהקבוצות יתקדמו כבר בחודש הבא. זאת תחרות טובה, אין לי פייבוריטית למשחק הזה".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
שחקני הפועל ירושלים וסאן פאבלו בורגוס עומדים דקה דומיה לזכר קובי בריאנט. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
שחקני ירושלים ובורגוס במפגש הקודם/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

על ההחתמהה טרייה מפנאתינייקוס: "אנחנו מכירים את ניקוס פאפאס, הוא משחק עם הרבה ניסיון, לרוע מזלנו החתמנו אותו רק בגלל פציעות. ההנהלה שלנו עשתה מאמץ גדול בקיץ הזה עם הפציעות של ג'ייקובן וההגעה שלנו לכאן בכלל, הגבנו מהר מאוד עם הפציעות ולהביא שחקן כמו פאפאס יכול להיות נהדר בשבילנו. אין יותר מדי זמן להכין את הקבוצה ונשחק טוב יותר בעוד חודשיים או שלושה. יש לנו מזל שפאפאס כאן איתנו, אני לא יכול להעריך איך הוא יוכל לעזור לנו, יש לנו רק ארבעה חמישה אימונים איתו, אבל אנחנו גאים שהוא איתנו".


על הקהל שייעדר: "הקהל שלנו חסר לנו, אבל באופן כללי חסר קהל בספורט. זה חדשות טובות שבמקומות מסוימים באירופה הקהל כבר חוזר, אני מקווה שזה יהיה גם בישראל, יש לנו קשיים כרגע, המצב רחוק מלהיות מצוין. אני מקווה שתוך שישה עד שמונה שבועות מעכשיו נוכל לשחק מול הקהל שלנו. כשחקן לשעבר, זה הסיבה העיקרית להיות בספורט, אבל כשעולים על המגרש צריכים לזכור את הקהל שלנו שהם מעודדים אותנו ורוצים שנעשה את הטוב ביותר כדי לנצח".

ג'ייקובן בראון אמר: "הגענו לכאן ביום שבת כדי להיות מוכנים עם השחקן החדש שלנו. אנחנו נהנים מהמעמד, רוצים כבר להתחיל במשחק ורוצים לצאת מכאן עם ניצחון. אני לא יכול לשחק בחודשיים הקרובים, אבל הגישה שלי היא תמיד חיובית, אני תמיד שם לשים יד עם החברים שלי, אני רוצה לדחוף את החברים שלי לקצה שלהם. דברים קורים בכדורסל, צריכים להעניק מוטיבציה לחברים שלי, זו המציאות בשבילי. אני רוצה לעודד את החברים שלי, היינו במסע נהדר בעונה שעברה, אני כאן בשבילם בכל יום".

ויטור בניטה, קפטן בורגוס: "זה נהדר לשחק בטורניר כל כך חשוב בתחילת העונה, אנחנו רוצים להנות מהרגע, צריכים לזכור את כל השחקנים שעזרו לנו להגיע לכאן וכבר לא איתנו. אתה מגיע לעונה משחק משחקים גדולים כבר בהתחלה, הקבוצה מוכנה כמה שאפשר, ננסה לעשות הכי טוב שאנחנו יכולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully