וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דיא סבע הוא ישראלי. אין כאן הפרדה ליהודים וערבים"

29.9.2020 / 13:25

"ביום שבו נחתם הסכם השלום, נפתח החלון למעבר". "כשדיא נחת התחילו לדבר איתו עברית בכלל". "יותר קל לעבור מסין לדובאי". סוכן השחקנים רונן קצב מדבר על המעבר המפתיע של החלוץ לאל נאסר וגם מסביר למה ערן זהבי טרם שוחרר מסין

אימון הבכורה של ערן זהבי פ.ס.וו איינדהובן/אתר רשמי

דיא סבע מתחיל להיטמע בקבוצתו החדשה אל נאסר בדובאי וכבר הספיק לערוך שני אימונים במדי הקבוצה מאיחוד האמירויות. "ביום בו נחתם הסכם השלום בין ישראל לאיחוד האמירויות, נפתח החלון להעברה הזו", סיפר היום (שלישי) סוכנו של סבע רונן קצב שעדיין נמצא בדובאי. "להעברה של דיא מסין לדובאי אין קשר לעובדת היותו ערבי. אנחנו בישראל מדברים במונחים של יהודים וערבים. בדובאי מתייחסים אלינו כישראלים ולדיא כישראלי. אגיד יותר מזה, כשדיא הגיע לכאן ניסו לדבר איתו בעברית והיה אפילו מי שהתפלא שהוא מדבר ערבית".

קצב מצנן קצת את ההתלהבות לגבי האפשרות שישראלים רבים יגיעו עכשיו לשחק באיחוד האמירויות וקובע: "יש קשר ישיר בין המעבר לדובאי לעובדה שדיא שיחק בסין. הליגה הסינית מוכרת יותר מהליגה הישראלית. בכל מקרה סיכוי קיים גם להעברות מישראל באופן ישיר וגם ליהודים כי כמו שאמרתי הם לא עושים את ההפרדה".

דיא סבע. מתוך עמוד האינסטגרם של המצולם, צילום מסך
הישראלי הראשון באמירויות. סבע/צילום מסך, מתוך עמוד האינסטגרם של המצולם

על השהות בדובאי וההתרשמות מהמקום, אמר קצב: "זה מקום כמו באגדות. המתקנים הכי טובים, השירות הכי טוב, הכול מתקתק. ברור שניכר כאן ההבדל בין המעמדות".

בעניין ערן זהבי וההתעקשות של גוואנגז'ו R&F א לשחררו בינתיים ל-PSV איינדהובן כל עוד הוא לא חותם על ויתור על הכספים שמגיעים לו, אמר קצב: "אין לנו הבנות עם גוואנגז'ו ולכן זה יילך לפיפ"א. ייקח עוד זמן אבל בסוף הוא ישוחרר. עוד כמה ימים והנושא ייפתר בדרך טובה או פחות טובה".

  • עוד באותו נושא:
  • דיא סבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully