וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמרו על פאסון: קנזס סיטי ניצחה גם בבולטימור

הצ'יפס לא התרגשו מהפתיחה החזקה של הרייבנס וניצחו בחוץ 20:34, מהומס עם ארבע מסירות וגיחה לטאצ'דאון. ניק פולס יפתח בשיקגו, דארנולד ימשיך לפתוח בג'טס

פטריק מהומס שחקן קנזס סיטי צ'יפס. GettyImages
הראה מי בעל הבית. מהומס/GettyImages

פתיחת העונה של בולטימור רייבנס הייתה מאוד משכנעת וכללה שני ניצחונות בפער גבוה. את פטריק מהומס וקנזס סיטי זה לא ממש עניין. האלופה (0:3) הגיעה למרילנד ועם מחצית ראשונה נהדרת השביתה את העורבים (1:2) 20:34. מהומס רשם חמישה טאצ'דאונים, ארבעה מהם במסירה ואחד בריצה, שהצטרפו ל-385 היארדים שלו באוויר, כדי להעלות את קנזס סיטי ליתרון 10:27 בהפסקה. הרייבנס לא ויתרו וצימקו ל-20:27, לפני שמהומס נעץ את המסמר האחרון עם מסירה לאריק פישר שמונה דקות לסיום. הוא הפך בכך לשחקן הצעיר בהיסטוריה להגיע ל-10 אלפים יארד באוויר.

חדשות מהליגה

למרות ההשתנקות הכבדה, סאם דארנולד לא צפוי לאבד את מקומו כפותח של ניו יורק ג'טס. "הוא צריך להמשיך לשחק", אמר מאמן הקבוצה אדם גייז.

בעקבות ההצלחה באטלנטה, ניק פולס הפך לקוורטרבק הפותח של שיקגו. הברס במאזן 0:3 למרות קשיים של מיטש טרוביסקי בתפקיד. פולס החליף את טרוביסקי בפיגור והוביל את הדובים למהפך ברבע הרביעי. הרץ טאריק כהן קרע את רצועות הברך וסיים את העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully