וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא אתלטיקו מדריד: "מסי יחבור לסוארס? עם רצון ואמונה זה אפשרי"

בדרך לאיחוד סנסציוני? אנריקה סרסו התייחס לאפשרות שכוכב ברצלונה יצטרף לחברו הטוב: "אם הוא ירצה לשחק איתו שוב, אומר לו שיבוא"

לואיס סוארס מתאמן לראשונה עם אתלטיקו מדריד/מתוך הטוויטר של אתלטיקו מדריד

ההעברה של לואיס סוארס מברצלונה לאתלטיקו מדריד יריבתה הישירה בליגה הספרדית הסעירה את הכדורגל העולמי. הכוכב האורוגוואי פרע שטרות כבר במשחקו הראשון בו הוא נכנס כמחליף בדקה ה-71 והספיק לנפק בישול בנגיעה הראשונה שלו וגם צמד מאוחר ב-1:6 הגדול על גרנאדה.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי עם לואיס סוארס. AP
ישתפו פעולה באתלטיקו? סוארס ומסי/AP

אנריקה סרסו נשיא אתלטיקו נשאל על ההחתמה של סוארס והטיל פצצה כשהתייחס לאפשרות שמסי יחבור לחברו הטוב באתלטיקו כשאמר: "בחיים, אם אתה רוצה משהו הוא אפשרי. אם מסי רוצה לשחק שוב עם סוארס, אני אומר לו שיבוא. זו תהיה מתנת כריסמס יפה. עם אמונה ותקווה הכול אפשרי בחיים".

סרסו התייחס גם לעסקה המפתיעה עם סוארס ושיבח את ברתומאו הנשיא בצד השני: "הכול התנהל בצורה מושלמת. ברתומאו הוא חבר טוב ונשיא מושלם. נכון לעכשיו הדברים לא הולכים בצורה חלקה לברצלונה, אבל הוא מתנהל בקור רוח. ההחתמה של סוארס לא היתה מסובכת כי השחקן משחק איפה שהוא רצה לשחק".

כידוע, מסי נמצא בעונה האחרונה בחוזהו והיה על סף עזיבה כבר בקיץ הנוכחי. בעונה הבאה מסי יעזוב כמעט בוודאות, כשהקבוצה העיקרית שהוזכרה כמועמדת לקלוט אותו היא מנצ'סטר סיטי של פפ גווארדיולה, אבל מי יודע? אולי הארגנטינאי יחליט להישאר בספרד ולממש את תסריט הבלהות של כל אוהד ברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully