וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיא סבע: "כל הזמן מדברים פה על זה שמדובר בהיסטוריה"

28.9.2020 / 20:16

שחקן הנבחרת פרסם פוסט אחרי החתימה באל נאסר: "קיבלו אותי בכבוד מלכים. הכל כל כך מרשים ואי אפשר לתאר את זה במילים"

תקציר ה-1:4 של הופנהיים ומונס דאבור על באיירן מינכן/באדיבות ספורט1

דיא סבע פרסם הערב (שני) פוסט בחשבון האינסטגרם שלו, ובו סיפר על המעבר שיצא לפועל אתמול, מגוואנגז'ו R&F הסינית לאל נאסר מאיחוד האמירויות, תמורת כ-2.6 מיליון יורו. "וואו איזה שבוע עבר עלי", כתב סבע, "הכל קרה כל כך מהר וממש לא ציפיתי לזה. ממלון שהייתי סגור בו חודשיים וחצי בגלל המשחקים בסין ועד ההגעה לדובאי.

"קיבלו אותנו כמו מלכים ממש. הכל כל כך מרשים פה ואי אפשר אפילו לתאר את זה במילים. המועדון דואג לי להכל וההחתמה שלי מרגישה הרבה יותר מרק כדורגל. ממש כל הזמן מדברים פה על זה שמדובר בהיסטוריה רגע אחרי הסכם השלום והאווירה ברחובות ובמועדון לבבית ומאירת פנים".

דיא סבע מוצג באל נאסר. האתר הרשמי של אל נאסר, אתר רשמי
סבע מוצג בדובאי/אתר רשמי, האתר הרשמי של אל נאסר

סבע הוסיף: "אני רוצה ברגע הזה להגיד תודה קודם כל למשפחתי אישתי היקרה והילדים שהכל איתכם ובשבילכם. ההורים שלי אבא היקר אימא היקרה אחים וכל מי שנמצא במעגל המשפחתי התומך שלי. תודה לאנשי הכפר שלי שכנים וחברים על התמיכה המדהימה הפרגון ועל ההבנה שאני מייצג את כולכם וגאה בכך. אני רוצה להודות לסוכנים שלי רונן וגילעד קצב. רונן מהרגע שהתחברתי אלייך אתה מעביר אותי במסע קסום של הכרת תרבויות וכמובן דואג לי להכל. רועי רוזן עורך הדין שלי שפשוט שומר עלי ועושה עבודה נפלאה.

"המסע הזה נמשך והוא פשוט קסום. מקווה שאני לא באיזה חלום ואתעורר פתאום. רק התחלתי ועכשיו צריך להגביר ולעבוד קשה כי הכל מתחיל ונגמר בדשא. תודה לבורא עולם. שמור לי על בריאות היקרים לי ומקווה שכולם ביחד נעבור מהר את תקופת הקורונה בריאות לכולם ותודה".

  • עוד באותו נושא:
  • דיא סבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully