וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונס דאבור: "לפני המשחק, חשבתי שאנסה להקפיץ מעל נוייר"

הישראלי שכבש בהקפצה נהדרת מול באיירן מינכן סיפר: "שמח שקיבלתי את ההזדמנות והכדור נכנס". הרצף המדהים של אלופת אירופה נקטע

תקציר ה-1:4 של הופנהיים ומונס דאבור על באיירן מינכן/באדיבות ספורט1

בדקה ה-24 של המפגש מול באיירן מינכן אמש (ראשון), מצא עצמו מונס דאבור מול מנואל נוייר, אחד השוערים הגדולים בעידן המודרני. בלי לחשוב פעמיים, הקפיץ החלוץ הישראלי מעל השוער הגרמני האגדי וקבע 0:2 גדול להופנהיים. הישראלי סיפק הופעה נהדרת מול האלופה וסייע לקבוצתו לנצח 1:4 ולקטוע את רצף הניצחונות של הבווארים על 23.

שחקן הופנהיים מונס דאבור. GettyImages
רגע ההקפצה. דאבור מכניע את נוייר/GettyImages
תקציר: הופנהיים - באיירן מינכן. ספורט 2
והחגיגות/ספורט 2

"לפני תחילת המשחק, חשבתי שאם אגיע למצב של אחד על אחד, אנסה לעשות צ'יפ", אמר דאבור בסיום. "חשבתי על זה לפני המשחק. אני שמח שקיבלתי את ההזדמנות ושמח שהכדור נכנס". בחשבון האינסטגרם שלו הוסיף החלוץ הישראלי: "הופעה קבוצתית נהדרת וניצחון גדול. שמח שכבשתי שער ראשון העונה, כל הכבוד לחבר'ה".

מנגד, הבווארים הפסידו אחרי 23 (!) ניצחונות רצופים בכל המסגרות, ואחרי 32 משחקים רצופים ללא הפסד בכל המסגרות. "היה ברור שמתישהו נפסיד", אמר האנזי פליק, שנזקק ל-120 דקות כדי להתגבר על סביליה בסופרקאפ האירופי ביום חמישי, ולכן ביצע רוטציה בהרכב. "אני לא יכול להאשים את השחקנים על הרצון שלהם. היו הרבה סיבות להפסד, אבל הרצון של השחקנים היא לא אחת מהן. נתנו ליריבה יותר מדי הזדמנויות ולא היינו מספיק אפקטיביים בהתקפה. כל הכבוד להופנהיים".

תומאס מולר הוסיף: "בסופו של דבר, הפסדנו בצדק. הופנהיים היתה מלאת תשוקה וניצחה אותנו בדו-קרב על הרבה כדורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully