וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצערה של מכבי חיפה: טוטנהאם תפתח בהרכב חזק ביום חמישי

סון שנפצע מול ניוקאסל אמנם ייעדר, אולם מוריניו הודיע שיפתח עם מחליפים מול צ'לסי, כדי לשמור את כוכביו לליגה האירופית

תקציר ה-2:3 הדרמטי של מנצ'סטר יונייטד על ברייטון/באדיבות ספורט 1

אם ה-1:1 הכואב מול ניוקאסל לא הספיק אמש (ראשון), אחרי שבסיומו קיבלה טוטנהאם חדשות רעות נוספות: יונג-מין סון המצוין, שכבש רביעייה מול סאות'המפטון בשבוע שעבר, נפצע בשריר הירך האחורי וייעדר "זמן מה", לפי ז'וזה מוריניו. באנגליה מעריכים שלכל הפחות, יפספס הדרום קוריאני את המשחק מול צ'לסי בגביע הליגה ומחר, וגם את משחק מוקדמות הליגה האירופית מול מכבי חיפה ביום חמישי.

"הוא רק הראשון", אמר מוריניו על הכוכב שלו, "אני מניח שביום שלישי, חמישי ואז ראשון יהיו לנו פצועים חדשים, אבל זה הכבוד שאנחנו מקבלים". התרנגולים כבר שיחקו 5 משחקים ב-15 יום, העומס רק הולך וגובר וההתאחדות האנגלית לא מסייעת למוריניו המתוסכל ושחקניו. "אני אוהב את המועדון הזה, אני לא רואה את עצמי עוזב, אבל עכשיו אני מבין מבין את ההבדל בין מועדונים עם היסטוריה גדולה, וכאלה שבלי".

לצערה של מכבי חיפה, מוריניו צפוי לפתוח עם המחליפים שלו מול צ'לסי - וביום חמישי להציב את שחקני ההרכב: "הייתי רוצה להילחם על גביע הליגה, אבל אני לא חושב שאני יכול. יש לנו משחק ביום חמישי שאולי לא נותן לנו את אותם סכומים כמו בליגת האלופות, אבל שלב הבתים של הליגה האירופית כן מכניסה סכומים חשובים למועדון הזה. חוץ מסון, כולם בתמונה. זה משחק חשוב מאוד בשבילנו. ההתאחדות קיבלה את ההחלטות בשבילנו - זו ההחלטה".

והיה גם משחק, ובו ספגו התרנגולים בדקה ה-97, מפנדל שקיבלה ניוקאסל בחסות ה-VAR. אריק דאייר נגע ביד עמוק בתוך תוספת הזמן, ככל הנראה לא במכוון, ובכל זאת המגפייז קיבלו צ'אנס גדול להשוות - צ'אנס אותו קאלום ווילסון ניצל.

"אני לא הולך להגיב על זה, אני מעדיף לתת את הכסף שלי לצדקה מאשר להתאחדות ", אמר מוריניו העצבני, שחשש להיקנס. זה לא מנע ממנו לעקוץ את האקסית מנצ'סטר יונייטד, שקיבלה בעצמה פנדל מאוחר מול ברייטון, עוד אחרי השריקה לסיומה: "אני יודע שבחלק מהמשחקים, אצל חלק מהקבוצות, אפשרי לקבל שריקה עוד אחרי הסיום. אצלנו, אני יודע שהשריקה לסיום אומרת שהמשחק הסתיים".

אף שקבוצתו שלו נהנתה מהחלטת ה-VAR, גם מנג'ר ניוקאסל סטיב ברוס יצא נגד הנהלים החדשים: "השריקות ליד עם ה-VAR מגוחכות לגמרי. אולי אפשר להתאחד, ויחד להפסיק את זה כי אנחנו הורסים את ההופעה. היום קיבלנו שריקה, אבל באותה מידה היינו יכולים להיות בצד השני שלה. מבחינתי, ה-VAR הורס את ההצגה שהיא הפרמיירליג. אם לא נהיה זהירים, נמשיך לדבר רק עליו וזה לא פייר. היו נגיעות יד בכדורגל כבר 100 שנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully