וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ניר ביטון וסלטיק הביסו את מרציאנו, תיקו מאכזב לפ.ס.וו ללא ערן זהבי

ביטון השלים 90 דקות ב-0:3 על היברניאן של השוער הישראלי. אלחמיד לא שותף. קבוצת הפאר ההולנדית סיימה ב-1:1 עם הראקלס. יריבת ב"ש ויקטוריה פלזן הביסה את ברנו 1:4, 40 דקות ופציעה לעדן שמיר בבלגיה, 90 דקות לאבו חנא ב-0:5 של זוריה על לבוב

תקציר: אייאקס - ויטסה 1:2/באדיבות ספורט1

ניר ביטון השלים היום (ראשון) 90 דקות בדרבי הישראלי בסקוטלנד, כשסלטיק שלו הביסה את היברניאן 0:3. אופיר מרציאנו השלים 90 דקות בשער המפסידה, חאתם עבד אלחמיד נותר על הספסל.

שחקני סלטיק חוגגים. GettyImages
קלי קלות. סלטיק חוגגת/GettyImages

* עדן שמיר פתח בהרכב סטנדרד ליאז', אך נפצע והוחלף בחלוף 40 דקות. הקשר הישראלי צפה מהספסל בקבוצתו מסיימת ב-2:2 עם זולטה וארחם במסגרת המחזור השביעי בליגה הבלגית. סטנדרד מדורגת שלישית עם 14 נקודות, ארבע פחות משרלרואה שבפסגה.

* ג'ואל אבו חנא, שזומן במפתיע לנבחרת ישראל בצמד המשחקים הקודמים, פתח בהרכב זוריה והשלים 90 דקות ב-0:5 על לבוב. הישראלי הנוסף מקס גרצ'קין לא נכלל בסגל.

* לידור כהן ודילה גורי הפסידו 5:3 בדו-קרב פנדלים לגרגה בגביע הגיאורגי (0:0 בתום 120 דקות). הישראלי כבש מהנקודה הלבנה, אך זה לא הספיק.

* ניקו אולסק פתח בהרכב ואולוויק והוחלף בדקה ה-82, קבוצתו נכנעה 3:1 בידי אוטרכט.

* יריבת הפועל באר שבע במוקדמות הליגה האירופית, ויקטוריה פלזן, הביסה את ברנו 1:4 ובתום חמישה מחזורים היא ניצבת במקום השלישי בטבלה עם 12 נקודות, אחת פחות מסלביה פראג הראשונה.

* בשל יום כיפור, לא שותף מנור סולומון ב-0:2 של שחטאר דונייצק על אולימפיק דונייצק.

* עדיין ללא ערן זהבי שלא קיבל את השחרור הבינלאומי, סיימה פ.ס.וו ב-1:1 מאכזב עם הראקלס בליגה ההולנדית, לאחר שניצחה בצמד המחזורים הראשון של העונה.

* בשל יום כיפור, לא נכלל אליאל פרץ בסגל וולפסברגר, שהפסידה 3:1 ללאסק.

* בשל יום כיפור, לא נכלל אמיר עגייב בסגל אטרומיטוס, שהפסידה 2:1 לאופי כרתים בליגה היוונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully