וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול במרחק נגיעה משיא ביתי היסטורי, את קלופ "זה לא מעניין"

המרסיסיידרס רוצים להאריך את רצף המשחקים ללא הפסד באנפילד ל-61 מול ארסנל (ב', 22:00, ספורט1), אולם המאמן מסרב להתלהב: "אין שום מתכון סודי"

תקציר: צ'לסי - ליברפול 2:0/ספורט 1

המחזור השלישי בפרמיירליג כבר סיפק לנו דרמות ושערים למכביר, אבל מחר (שני, 22:00, ספורט1) תגיע המנה העיקרית עם המפגש בין ליברפול לארסנל. במשחק נוסף פולהאם תארח את אסטון וילה.

שחקני ליברפול עם מוחמד סלאח. רויטרס
שוב יחגגו באנפילד? שחקני ליברפול/רויטרס

ליברפול - ארסנל (22:00, ספורט1)

עם 60 משחקים רצופים ללא הפסד באנפילד, ליברפול הבלתי ניתנת לעצירה מאיימת על שיא המועדון שנקבע אי שם בשנת 1981, כשהקבוצה השלימה 63 משחקי בית רצופים ללא הפסד. המרסיסיידרס גם עומדים על רצף ניצחונות הבית הארוך בתולדותיהם מול ארסנל, עליהם גברו בארבעת המשחקים האחרונים באנפילד. אבל למרות שהפסד הבית האחרון שלהם באפריל 2017, החבורה של יורגן קלופ לא יכולה להקל ראש בתותחנים, שנמצאים במגמת עלייה תחת שרביטו של מיקל ארטטה ואף גברו על ליברפול בפנדלים במשחק מגן הקהילה באוגוסט.

"הסטטיסטיקות האלה לא מעניינות אותי בכלל. הפעמים היחידות שאני נזכר בשיא שכולם מדברים עליו הן כששואלים אותי עליו. בשאר הזמן אני לא מתעניין בזה בכלל", אומר יורגן קלופ. "אנחנו מרגישים טוב מאוד בבית שלנו, אבל אין שום מתכון סודי למה שקורה לנו שם. אנחנו אף פעם לא מצפים להפסיד, אבל גם לא חושבים שתמיד ננצח".

ארסנל וליברפול ייפגשו שוב בעוד ארבעה ימים בגביע הליגה, ומגיעות למשחק עם רצון לשמור על המאזן המושלם מפתיחת עונת הפרמיירליג. קלופ יחסר את ג'ורדן הנדרסון כשג'יימס מילנר בספק גדול. מנגד, ארסנל צפויה לקבל בחזרה את קירן טירני.

קירן טירני שחקן ארסנל. GettyImages
חוזר ישירות להרכב. קירן טירני/GettyImages

משחק נוסף:

פולהאם - אסטון וילה (19:45, ספורט 2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully