וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב במו"מ לצירוף החלוץ סרחיו אראוחו

27.9.2020 / 13:02

האלופה במגעים עם לאס פלמאס בניסיון לצרף את הארגנטינאי בן ה-28, בעסקת השאלה עם אופציית רכישה. החוזה של אראוחו עומד על 1.2 מיליון יורו לעונה, הספרדים מחפשים קבוצה שתשתתף בעלותו

תקציר, מכבי תל אביב - דינמו ברסט 0:1/ספורט 1

החלוץ הארגנטינאי סרחיו אראוחו מועמד למכבי תל אביב. החלוץ בן ה-28, שחקנה של לאס פלמאס מהליגה השנייה בספרד, עשוי להצטרף לשורות האלופה אם המועדונים יגיעו להבנות על השאלה פלוס אופציית קנייה בסוף העונה, ומכבי תל אביב תגיע לסיכום עם השחקן על גובה החזוה שלו.

אראוחו גדל בבוקה ג'וניורס, ושיחק בנבחרת הצעירה של ארגנטינה. אתמול שותף אראוחו בתיקו 2:2 של לאס פלמאס מול סראגוסה (קבוצתו של ז'איר אמאדור). הוא נכנס כמחליף ובישל את אחד השערים. רק לפני שלוש שנים היה אראוחו החלוץ המצטיין של אא"ק אתונה, והוביל אותה לאליפות יוון, כשהוא כובש 16 שערים. בסיום אותה עונה דרשה לאס פלמאס את סעיף השחרור שלו, בגובה 60 מיליון יורו, ואא"ק אתונה ויתרה עליו בגלל שלא יכלה לעמוד בתנאי ההסכם.

חלוץ לאס פלמאס סרחיו אראוחו. GettyImages
בדרך לישראל? סרחיו אראוחו/GettyImages

על פי הדידוע, חוזהו בלאס פלמאס עומד על 1.2 מיליון יורו לעונה, והקבוצה בליגה השנייה בספרד מתקשה לעמוד בו, והיא מחפשת קבוצה שתיקח עליה חלק מעלות החוזה שלו. כידוע, מכבי תל אביב בחיפושים אחר חלוץ ובלם הניחן ברגל שמאל טבעית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully