וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר לתקשורת ההולנדית: "ערן זהבי שחקן מהטופ העולמי, אין ספק שיצליח"

חלוץ אפואל ניקוסיה על הצטרפותו של הכוכב לפ.ס.וו: "הוא כובש כמעט בכל משחק, ותמיד נשאר רעב. ילדים בישראל חולמים להיות כמוהו"

אימון הבכורה של ערן זהבי פ.ס.וו איינדהובן/אתר רשמי

בתקשורת ההולנדית ממשיכים להתכונן להופעת הבכורה של ערן זהבי בפ.ס.וו איינדהובן, שבינתיים נדחית שוב ושוב בעקבות ההשתהות של גוואנגז'ו R&F בהעברת טופס השחרור הבינלאומי של חלוץ הנבחרת. כך או כך, בהולנד כבר מצפים ממנו לגדולות ונצורות, בין היתר בזכות המחמאות שחולקים לו קולגות שעבדו איתו בעבר.

הבוקר (ראשון) הגיע תורו של בן שהר להתראיין לתקשורת ההולנדית ולספר אודות הכוכב הישראלי. "כשקראתי שערן מועמד לפ.ס.וו, מיד הרגשתי צורך לפנות אליו. כתבתי לו הודעה וביקשתי ממנו שיילך על זה. אני מכיר את הליגה ההולנדית ויודע כמה היא מתאימה לו. אני שמח שהוא הסכים להצעה הזו בסוף", אמר שהר.

לטענת שהר, ששיחק בשתי קבוצות בהולנד בעבר (ווילם 2 ודה חרפשחאפ), "זהבי שחקן מהטופ העולמי. בשנים האחרונות הוא לא מפסיק לכבוש, וזה בגלל מי שהוא כאדם. הוא עובד קשה מאוד ורוצה ללמוד כל הזמן עוד ועוד. הוא תמיד מחפש את הכדור, תמיד רעב לכבוש עוד. אבל הוא לא סקורר מעולה, אלא גם מנהיג אמיתי. יהיה לו תפקיד חשוב בפ.ס.וו שמלאה בשחקנים צעירים. הוא לא יביא לאיינדהובן רק שערים ובישולים, אלא יעזור לו בהמון דרכים".

בן שהר, ערן זהבי. יוסי ציפקיס
מקבל מחמאות גדולות. זהבי עם בן שהר בנבחרת/יוסי ציפקיס

שהר הוסיף ש"ערן הוא דמות נערצת בישראל. ילדים רוצים להיות כמוהו. הוא כבש בצרורות בליגה הסינית, ולמרות שהליגה הזו לא ברמה של הליגה ההולנדית, ערן הראה במכבי תל אביב ובנבחרת שהוא בנוי לבמות הגבוהות. הוא כובש כמעט בכל משחק, גם מול הקבוצות הטובות. אולי הוא יזדקק לקצת זמן כדי להתאקלם, אבל אני משוכנע שהוא יצליח מאוד בהולנד. לא יהיה לו קל כמו בסין, אבל היכולות שלו מתאימות בצורה מושלמת לפ.ס.וו".

שהר אף סיפר על הקריירה שלו ועל ההתאקלמות בקבוצתו החדשה אפואל ניקוסיה. "אני מרוצה מאוד מהקריירה שלי. שיחקתי חמש שנים בהפועל באר שבע, זכיתי באליפויות ועכשיו הלכתי לאתגר חדש. אפואל ניקוסיה המועדון הגדול בקפריסין, והמאמן ממש רצה אותי

"ייתכן שיכולתי להשיג יותר בקריירה, אבל כבר בגיל 17 הגעתי לצ'לסי, ומשם אפשר רק לרדת. שיחקתי בליגה הספרדית, הגרמנית וההולנדית, זכיתי באליפויות בישראל, שיחקתי בליגת האלופות ובליגה האירופית ויש לי הרבה הופעות בנבחרת ישראל. זו קריירה יפה מאוד, וזה עדיין לא הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully