וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר "המשוגעת" חגגה את ה-3:4 הדרמטי, באיטליה יודעים: "לקונטה יש מכרה זהב"

הנראזורי פתחו עונה עם ניצחון שהוכיח לאיטלקים שהקרב על התואר ריאלי: עם ספסל וסגל כאלה, "אינטר בלתי נגמרת, כמו יובנטוס". קונטה על המהפך: "אנחנו לעולם לא מוותרים, גאה בקבוצה"

שערי המחזור השני בבונדסליגה/באדיבות ספורט 1

אינטר, שמקווה העונה לשים קץ לשלטון של יובנטוס בליגה האיטלקית, הגיעה לפתיחת העונה עם תקוות גדולות ותחושה שהעונה הזאת זה בהחלט ריאלי, כשיש בה קובץ מרשים של כישרונות והמשך העבודה השיטתית של המאמן אנטוניו קונטה. לקראת משחקה הראשון בליגה הקבוצה של קונטה עוררה סקרנות וציפייה, ולפי הפתיחה - בצדק רב.

אינטר פתחה את העונה עם 3:4 מטורף על פיורנטינה, במשחק שכלל מהפכים ושערים מצוינים. פיורנטינה הובילה משער מוקדם, אינטר הפכה, ריברי הוביל מהפך נוסף עם שני בישולים וקבע 2:3, אבל אשרף חכימי בבכורה בישל לרומלו לוקאקו בדקה ה-88 את השוויון, ודקה לאחר מכן הושלם מהפך מדהים, כשאלכסיס סאנצ'ס הגביה לראשו של דנילו ד'אמברוסיו שנגח מקרוב את תוצאת הסיום.

"זה השיגעון הקבוע של אינטר", הגדירו ב"גאזטה" את המשחק הסוער והדרמטי, "עם המחליפים סנסי, חכימי, וידאל, נאינגולאן וסאנצ'ס - כעת זו אינטר הבלתי נגמרת, כמו יובנטוס... לקונטה יש ספסל עמוק, והמון אלטרנטיבות... בפיגור 3:2 קונטה הביט לספסל, וגילה שם מכרה זהב".

אנטוניו קונטה מאמן אינטר. AP
מקווה למשהו מאוזן יותר. קונטה/AP
דנילו ד'אמברוסיו, ארתורו וידאל, שחקני אינטר חוגגים. AP
איזה ספסל. אינטר חוגגת/AP

אבל כמובן שקונטה גם מרוצה מהניצחון, וגם מודאג מספיגת שלושת השערים. "תקפנו עם הרבה שחקנים ויצרנו בעיות לפיורנטינה, אבל גם לא היינו מרוכזים בהתמודדות עם המתפרצות שלהם", אמר קונטה, שיודע שהעונה קבוצתו נחשבת למועמדת לאליפות מול יובנטוס החדשה של אנדראה פירלו, "אני חושב שבעונה שעברה זכינו בקרדיט באיטליה, סיימנו במקום השני עם המון נקודות זכות, והצלחנו גם באירופה. אבל בשביל להמשיך לקבל קרדיט צריך להמשיך לעבוד, ולשמח את האוהדים, גם במשחקים כאלה, להראות שאנחנו לעולם לא מוותרים. השחקנים הראו ולב ותשוקה, ואני גאה בקבוצה".

מי ששוב קרטע היה כריסטיאן אריקסן, הקשר שלא מצליח להשתלב ושוב הוחלף אתמול. "הוא בחור טוב ועובד קשה, אני מקווה שהוא ימצא את הניצוץ", אמר עליו קונטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully