וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי אחרי ה-3:3 הדרמטי: טיאגו סילבה "עשה טעויות של ילד בית ספר בבכורה"

הבלוז חזרו מ-3:0 ל-3:3, אבל למפארד יודע שייקח עוד זמן עד ששחקניו ייכנסו לכושר, הברזילאי ספג ביקורת. אברהם: "חייבים לצמצם את הטעויות"

תקציר ה-2:3 הדרמטי של מנצ'סטר יונייטד על ברייטון/באדיבות ספורט 1

בימים הקרובים אמור אדואר מנדי לחתום בצ'לסי, והבלוז כבר לא יכולים לחכות. בלית ברירה, ספסל הערב (שבת) פרנק למפארד את קפה המאכזב לטובת ווילי קבאז'רו, אבל גם השוער המחליף פישל והבלוז מצאו עצמם בפיגור מדהים של 3:0 מול ווסט ברומיץ', בדקה ה-28. במחצית השנייה דאגו מייסון מאונט (54), קולום האדסון אודוי (70) וטמי אברהם (93) לקאמבק גדול תוצרת שחקני הבית, אבל לכל ברור: היכולת ההגנתית הזו לא תספיק אם צ'לסי באמת רוצה להתחרות על אליפות העונה.

"היו שלוש טעויות בהגנה שהובילו לשלושה שערים", הודה למפארד, שהעניק לטיאגו סילבה את סרט הקפטן וקיבל בכורה קשה מצד הבלם הוותיק. "הם כבשו בשלוש בעיטות למסגרת, וזה לא פשוט. חוץ מזה, שלטנו במשחק. בסוף זו היתה שאלה של איזה אופי נציג במחצית השנייה, כל הזמן הרגשתי שאנחנו מסוגלים לחזור. יש גם דברים חיוביים בהופעה הזו, אבל זה יהיה מטופש להגיד שאנחנו יכולים לבצע שלוש טעויות, להיכנס לבור ואז להיות מרוצים. זה תהליך".

מתי התהליך הזה יסתיים? לטענת המנג'ר, "מבחינת הכושר הגופני, אני לא חושב שנגיע לרמה גבוהה עד אחרי פגרת הנבחרות. הטעויות האלה עלו לנו ביוקר. אפשר לדבר ולנתח טקטית, אבל פשוט ביצענו טעויות".

אברהם, שכבש את שער השוויון הדרמטי, סיפר: "במחצית היינו חפויי ראש ופרנק אמר לנו להתעודד. הוא אמר שלא נראינו כמו קבוצה שרוצה לנצח. מגיע לחבר'ה קרדיט, לא ויתרנו, אבל נצטרך לצמצם את הטעויות כדי שנספגו פחות. אנחנו צריכים להיות חזקים ולהישאר ביחד".

האדסון אודוי הוסיף: "החבר'ה החדשים התחברו אלינו היטב, הם שיפרו אותנו והראו שיש להם את המנטליות הנכונה לנצח משחקים. בפיגור 3:0 היתה לנו הרגשה שאנחנו מסוגלים לכבוש ולחזור".

שחקן צ'לסי טיאגו סילבה עם אנגולו קאנטה. רויטרס
ברוך הבא. סילבה/רויטרס

מי שספג את האש היה כמובן המאמן למפארד שנמצא תחת לחץ עצום להצליח לאור מסע הרכש הגדול והמבטיח שעשתה קבוצתו, אבל במוקד עמד גם טיאגו סילבה, הבלם הוותיק, שביצע שגיאה כבר בפתיחה של הופעת הבכורה שלו. "טעות של ילד בית ספר", נכתב ב"דיילי מייל" על הברזילאי, "ההיכרות שלו עם הפרמיירליג כללה זריקת מציאות, אבל בסופו של דבר הוא התייצב בבכורה שלו, יהיו לו עוד ימים יותר טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully