וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיילר דורסי: "ברגע שנשלב את השחקנים החדשים, נהיה בסדר"

הגארד של מכבי תל אביב מרוצה מההמשכיות בסגל: "יהיו רגעים קשים במהלך העונה, אבל היינו שם כבר יחד. הקושי הוא מנטלי"

מסע"ת פתיחת העונה של מכבי תל אביב/צילום: אתר רשמי מכבי ת״א, עריכה: איתי עמרם

טיילר דורסי יפתח השבוע את עונתו השנייה במכבי תל אביב, שתפגוש את אלבה ברלין במחזור הראשון של היורוליג. בריאיון לאתר הרשמי של המועדון, נשאל הגארד כמה שונה יהיה, להמשיך ולשחק ללא האוהדים הצהובים: "זה משהו חשוב ליתרון הביתיות. בשנה שעברה עזר לנו מאוד לשחק מול הקהל שלנו, האוהדים הכי טובים באירופה. אנחנו ניזונים מהאנרגיה הזו ויש לפעמים מקרים שאין אנרגיות ואז הקהל מרים אותך ונותן לך כוחות. אנחנו חייבים למצוא את הדרך לעשות התאמות עד שהם יחזרו ואנחנו חושבים חיובי בנושא הזה. כשאתה רץ וקולע הם המנוע להמשיך ולהמשיך, אני שחקן שניזון מזה".

על המשחקים והאימונים בצל הקורונה אמר הגארד: "הקושי הוא מנטלי. יש המון דברים שעוסקים בהם. פתאום דואגים למשפחה, נשארים סגורים בבידוד. לגבי המשחק ללא קהל זה קשה, אבל זה משהו שאנחנו מכירים כי כל שחקן פה החל את הדרך מאהבה למשחק ובהתחלה אתה ללא קהל וללא אוהדים. אז צריך לחזור למקומות האלה בלית ברירה, עד ששוב נראה אותם כאן".

שחקן מכבי תל אביב טיילר דורסי. דני מרון
אופטימי. דורסי/דני מרון

על פי רוב, הצליחה מכבי תל אביב לשמור על הסגל מהעונה שעברה. דורסי טוען כי ההמשכיות חשובה מאוד: "זה עניין של כימיה, אנחנו מכירים אחד את השני ומה אנחנו אוהבים לעשות. יהיו רגעים קשים במהלך העונה, אבל היינו שם כבר יחד. ברגע שנשלב את השחקנים החדשים אנחנו נהיה בסדר. אני שמח וכבר מוכן לחזור לשחק, במיוחד ביורוליג. כבר עבר יותר מדי זמן. הגיעו כמה שחקני מפתח. זו עונה ארוכה ויהיו פציעות ומצבים שנצטרך אותם, אז הם יצטרכו להיות מוכנים. הם לומדים את המערכת, לומדים את השיטה והם יהיו שחקני מפתח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully