וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראלי ראשון באמירויות: דיא סבע חתם באל נאסר

27.9.2020 / 17:38

גוואנגז'ו R&F קיבלה 3 מיליון דולר עבור החלוץ, שחתם לשנתיים עם אופציה לעונה שלישית, בשכר של כשני מיליון דולר לעונה

שערי המחזור השני בבונדסליגה/באדיבות ספורט 1

עכשיו זה רשמי: לכדורגל הישראלי יש נציג ראשון באיחוד האמירויות. דיא סבע חתם היום (ראשון) באל נאסר לשנתיים עם אופציה לשנה שלישית, וירוויח שני מיליון דולר לעונה לפני בונוסים. בכך נותרה לה גוואנגז'ו R&F ללא ישראלים, לאחר עזיבתו של ערן זהבי לפ.ס.וו איינדהובן, וקיבלה 3 מיליון דולר עבור סבע. העונה כבש החלוץ חמישה שערים בעשרה משחקי ליגה, כשאת העונה שעברה - עונת הבכורה שלו בסין - סיים עם 13 כיבושים ב-26 משחקים.

סוכנו של סבע רונן קצב אמר לאחר החתימה: "הרצון לשלום והכיבוד של אחד לשני וקבלת האחר גם גרמה לקבוצה לכבד את הדת היהודית, לבקשתנו ולבקשת דיא עצמו, ולחתום לפני כניסת יום כיפור, ועל כך אנחנו אסירי תודה".

דיא סבע מוצג באל נאסר. האתר הרשמי של אל נסאר, אתר רשמי
היסטוריה בכדורגל הישראלי. סבע/אתר רשמי, האתר הרשמי של אל נסאר
דיא סבע חותם באל נאסר לצד סוכנו רונן קצב ועם עורך הדין רועי רוזן. יח"צ,
סבע וסוכניו במעמד החתימה/יח"צ

אל נאסר היא הקבוצה המקצוענית הוותיקה ביותר באיחוד האמירויות. היא נוסדה בשנת 1945 וזכתה בשלוש אליפויות, האחרונה שבהן בשנת 1986. היא סיימה כסגנית ארבע פעמים. את הקבוצה מאמן קרונוסלאב יורצ'יץ' הקרואטי, והסגל מורכב ברובו משחקנים מקומיים. סבע יהיה הזר החמישי של הקבוצה לצד גלאובר הברזילאי, טוזה הפורטוגלי, ריאן מנדס מכף ורדה וברנדאלי פאזווי מקורוסאו.

סבע בן ה-27 גדל במחלקת הנוער של נס טוברוק וקיבל את ההזדמנות הראשונה שלו במכבי תל אביב בקיץ 2011, אך הושאל לאחר מכן להפועל באר שבע ולא הטביע בה חותם. סבע עבר גם בבני סכנין ומכבי פתח תקוה, אך ב-2014 הוא עשה את הפריצה בקריירה שלו במכבי נתניה במדיה הוא שיחק ארבע שנים וכבש 45 שערים ב-100 הופעות. ההצלחה של סבע גרמה לאלונה ברקת לרכוש אותו תמורת 1.9 מיליון יורו, אך גוואנגז'ו הסינית רכשה אותו בינואר 2019 תמורת 5 מיליון דולר. לסבע יש גם תשע הופעות ושלושה שערים בנבחרת ישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • דיא סבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully