וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: יוג'ין אנסה זומן לסגל נבחרת גאנה

אחרי שהקורונה ביטלה את הזימון הראשון במרץ, החלוץ נקרא למשחק הידידות מול מאלי בטורקיה ויקווה לערוך הופעת בכורה ב-9 באוקטובר

תקציר: רוסטוב - מכבי חיפה/ספורט 1

יותר מחצי שנה אחרי הזימון הראשון שלו שבוטל בעקבות התפרצות נגיף הקורונה, יוג'ין אנסה זומן היום (שבת) מחדש לסגל נבחרת גאנה ויקווה לערוך את הופעת הבכורה במשחק הידידות מול מאלי ב-9 באוקטובר. חלוצה של עירוני קרית שמונה ינסה להרשים את המאמן צ'רלס אקונור כדי להישאר בסגל גם לצמד המשחקים מול סודאן במוקדמות אליפות אפריקה בנובמבר.

המשחק מול מאלי ייערך באנטליה, טורקיה, ויהיה הראשון של נבחרת גאנה מאז נובמבר 2019. המפגש עם גינאה המשוונית שתוכנן להיערך שלושה ימים לאחר מכן, בוטל בעקבות מגבלות הקורונה החדשות אצל היריבה.

יוג'ין אנסה שחקן עירוני קרית שמונה מול טום בן זקן שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
יקבל זימון גם במשחקים הרשמיים? יוג'ין אנסה/לירון מולדובן

אנסה בן ה-25, שערך בדיקת קורונה חוזרת השבוע לאחר שאחד מחבריו בקרית שמונה נדבק ונמצא שלילי, מצטרף בסגל של הכוכבים השחורים לשמות מוכרים כמו תומאס פארטיי מאתלטיקו מדריד והאחים ג'ורדן ואנדרה איוו.

אקונור, שקיבל את התפקיד בפברואר האחרון וממתין מאז למשחק הבכורה, העניק זימון ראשון לבלם שטרסבורג אלכסנדר ג'יקו והחזיר את הקשר ברנרד מנסה מבשיקטאש אחרי חמש שנים. כל השחקנים בסגל משחקים מחוץ לגאנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully