וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "באים עדיין כהפועל ירושלים ורוצים לחלום את החלום"

26.9.2020 / 14:01

הפועל ירושלים יצאה לאתונה לקראת פתיחת טורניר הפיינל אייט של ליגת האלופות ביום רביעי הקרוב. המאמן סיפר: "ממש לא אותם יחסי כוחות כמו לפני הקורונה". מלקולם היל: "המטרה לחזור עם הגביע, נעבוד קשה בשביל זה"

שחקן גולדן סטייט קליי תומפסון באימון מלא ראשון מאז הפציעה/אתר רשמי

הפועל ירושלים המריאה היום (שבת) לאתונה לקראת טורניר הפיינל אייט שייערך החל מיום רביעי בעיר להשלמת עונת 2019/20 של ליגת האלופות של פיב"א. האדומים יפגשו ביום רביעי (18:30, שידור ישיר בספורט 5) את בורגוס הספרדית ברבע הגמר, ואם ינצחו יפגשו בחצי הגמר את המנצחת בין דיז'ון הצרפתית לטלקום אנקרה.

האדומים יצאו היום לאתונה שם יפגשו את שחקן הרכש החדש ניקוס פאפאס שהגיע לטורניר סיום העונה במקומו של כריס קראמר שנמצא רחוק מכושר משחק. ג'ייקובן בראון הוא היחיד שלא יעמוד לרשותו של עודד קטש, כשטיישון תומאס שנפצע בניצחון על הפועל אילת ברבע גמר גביע ווינר יוכל להתאמן כבר מחר. אדם אריאל ולוקה מיטרוביץ' שגם כן סוחבים פציעות, אמורים להיות כשירים עד המשחק.

"הדבר הכי חשוב זה שהפציעה של טיישון לא חמורה, זה לא היה פשוט, הייתה לנו הכנה אינטנסיבית ורצינו להכניס כמה שיותר דברים בזמן קצר. עשינו את המיטב, וזה מה שצריך לעשות, אני מקווה לערב טוב ביום רביעי", אמר עודד קטש עם יציאת הקבוצה, "ההכנה שלנו הייתה הרבה יותר קצרה כמו שאר הקבוצות, אני לא חושב שיש פייבוריטית גדולה, בורגוס עשו אתמול ניצחון גדול ונראים טוב מאוד, אבל אין פייבוריטית במשחק אחד, להגיד שזה אותם יחסי כוחות כמו לפני הקורונה, ממש לא, אז היינו פייבוריטים. אנחנו עדיין באים כהפועל ירושלים ורוצים לחלום את החלום".

על החיבור של פאפאס לקבוצה אמר קטש: "נראה היום בערב את ניקוס פאפאס, אי אפשר בכמה ימים להכניס הכל, נחליט מה לעשות איתו בדקות שהוא יהיה על המגרש. אני מקווה שייקח לנו הרבה זמן לחזור מאתונה ועד שנחזור המדינה תצא מהסגר".

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. דני מרון
מאמן הפועל ירושלים עודד קטש/דני מרון

הפורוורד מלקולם היל אמר: "אנחנו בידיים הנכונות עכשיו, הרופאים ומאמני הכושר עובדים כדי להכשיר את הפצועים, אני חושב שזה מאפשר לשחקנים האחרים את ההזדמנות להתעלות ולהשתפר. יש לנו ביטחון כשאנחנו יוצאים למשחקים האלה. אני לוקח את מה שההגנה נותנת לי, אני מתמקד במה לעשות כדי לעזור לקבוצה, אני מנסה להשתמש ביכולות שלי כדי לעזור לקבוצה שלנו".

על החיבור של האדומים אמר היל: "אני אוהב את הקבוצה שלנו, כולם פה אנשים טובים, כשיש לך אנשים טובים מחוץ למגרש זה מקל על הדברים על המגרש, הכימיה נהדרת, וזה הולך ומשתפר. יש לנו ביטחון עם מה שיש לנו, אנחנו חושבים איך להתקדם בכל אימון ומשחק, אנחנו ללא הפסד עד עכשיו, אבל המאמן כל הזמן אומר לנו שיש לנו עוד הרבה להשתפר. המטרה היא לחזור עם הגביע, נעבוד קשה בכל יום כדי להשיג את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully