וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיא סבע המריא לדובאי, צפוי לחתום באל נאסר לשלוש שנים

26.9.2020 / 12:47

החלוץ יעזוב את גוואנגז'ו R&F וצפוי להפוך לכדורגלן הישראלי הראשון באיחוד האמירויות. סבע יחתום לשנתיים עם אופציה לשנה שלישית, וירוויח שני מיליון דולר לעונה לפני בונוסים

אימון הבכורה של ערן זהבי פ.ס.וו איינדהובן/אתר רשמי

חלוץ גוואנגז'ו R&F דיא סבע בן ה-27 המריא מסין לדובאי כדי לחתום באל נאסר, והוא צפוי להפוך לכדורגלן הישראלי הראשון באיחוד האמירויות. סבע יפגוש בדובאי את סוכנו רונן קצב שיגיע מהולנד והוא צפוי לחתום בקבוצה לשנתיים עם אופציה לשנה שלישית, וירוויח שני מיליון דולר לעונה לפני בונוסים. גם עורך הדין רועי רוזן, שקיבל ויזה לדובאי, יפגוש שם את סבע.

View this post on Instagram

Off to Dubai ! ?

A post shared by Diaa Sabia (@diaasabia10) on

אל נאסר היא הקבוצה המקצוענית הוותיקה ביותר באיחוד האמירויות. היא נוסדה בשנת 1945 וזכתה בשלוש אליפויות, האחרונה שבהן בשנת 1986. היא סיימה כסגנית ארבע פעמים. את הקבוצה מאמן קרונוסלאב יורצ'יץ' הקרואטי, והסגל מורכב ברובו משחקנים מקומיים. סבע יהיה הזר החמישי של הקבוצה לצד גלאובר הברזילאי, טוזה הפורטוגלי, ריאן מנדס מכף ורדה וברנדאלי פאזווי מקורוסאו.

סבע בן ה-27 גדל במחלקת הנוער של נס טוברוק וקיבל את ההזדמנות הראשונה שלו במכבי תל אביב בקיץ 2011, אך הושאל לאחר מכן להפועל באר שבע ולא הטביע בה חותם. סבע עבר גם בבני סכנין ומכבי פתח תקוה, אך ב-2014 הוא עשה את הפריצה בקריירה שלו במכבי נתניה במדיה הוא שיחק ארבע שנים וכבש 45 שערים ב-100 הופעות. ההצלחה של סבע גרמה לאלונה ברקת לרכוש אותו תמורת 1.9 מיליון יורו, אך גוואנגז'ו הסינית רכשה אותו בינואר 2019 תמורת 5 מיליון דולר. לסבע יש גם תשע הופעות ושלושה שערים בנבחרת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully