וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל: "התנאים ברולאן גארוס הכי קשים שהיו מבחינתי אי פעם"

השור ממאיורקה התלונן על הכדורים בטורניר ומודע לכושר המשחק הבעייתי לקראת הגרנד סלאם בפריז: "אלחם על הכול"

נובאק דג'וקוביץ' הורחק והודח מאליפות ארה"ב/וידאו: רויטרס, עריכה: ניר חן

מכין אליבי לחוסר הצלחה? רפאל נדאל, אלוף רולאן גארוס 12 פעמים, התראיין לקראת פתיחת הטורניר ביום ראשון והתלונן לא מעט על התנאים בפריז לאור העובדה שהטורניר ייערך מאוחר יותר מאשר בדרך כלל. אם נדאל יזכה ברולאן גארוס גם השנה, הוא יגיע ל-100 ניצחונות בטורניר וישתווה לרוג'ר פדרר עם 20 תארי גרנד סלאם.

רולאן גארוס החליפו את הכדורים מווילסון לבאבולט, איתם שיחקו שם במשך שנים ונדאל לא אוהב את זה: "הכדור כבד מאוד ואי אפשר להתאמן איתו יותר מדי בגלל זה. חברה שונה מהשנה שעברה, כדור חדש. הכדור הרבה יותר איטי מאשר בשנים שעברו. אם מוסיפים להכול גם את הקור והלחות, אז זה כדור כבד מאוד. התאמנתי עם הכדור הזה במאיורקה, אבל במאיורקה יש תנאים חמים והכדור היה איטי מאוד, אני חושב שזה לא כדור טוב בשביל חימר. זו דעתי האישית. התנאים גם ככה לא פשוטים וזה הופך הכול לקשה יותר. אבל ידעתי את זה לפני שהגעתי הנה. אין בעיה, אני מקבל את האתגר".

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. GettyImages
לא מרוצה מהתנאים. נדאל עם הכדור החדש/GettyImages

למרות זאת הוא המשיך: "אני חושב שבטורניר צריכים לתת את דעתם על זה לקראת השנים הקרובות, למען בריאות השחקנים כי הכדור הזה כבד מאוד. זה מסוכן למרפק וגם לכתפיים לדעתי. אני חושב שהתנאים השנה הכי קשים שהיו בשבילי אי פעם ברולאן גארוס. אבל אתם יודעים מה? אני כאן כדי להילחם ולשחק באינטנסיביות הכי גבוהה שאני יכול".

השור ממאיורקה טען שהמרדף אחרי כמות התארים של פדרר היא לא אובססיה עבורו ואמר: "אני לא מקדיש לזה הרבה תשומת לב. ברור שאשמח מאוד לסיים את הקריירה שלי עם 25 תארים, אבל זה משהו שכנראה לא יקרה. אני הולך להמשיך להילחם כדי שיהיו לי הזדמנויות לזכות בתארים ואז כשאסיים את הקריירה נראה. אני רוצה להמשיך ליהנות מטניס, זה הכול. אם אני משחק טוב אני יודע שבאופן נורמלי יהיו לי הזדמנויות. אם לא, יהיה בלתי אפשרי מבחינתי לזכות בתואר".

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully