וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אדן הזאר הוא בדיחה רעה מאוד, המצב רע, רע, רע"

הקשר הבלגי שוב נותר מחוץ לסגל ריאל מדריד למשחק מול בטיס (22:00, ONE) וחטף ביקורת: "חסר מחויבות למועדון"

לואיס סוארס מתאמן לראשונה עם אתלטיקו מדריד/מתוך הטוויטר של אתלטיקו מדריד

אחרי עונת בכורה רעה בריאל מדריד, אדן הזאר שוב לא יהיה בסגל של הבלאנקוס הערב (שבת, 22:00, ONE) מול ריאל בטיס. ב"אס" הבלגי חטף ביקורת קשה מאוד מהפרשן תומאס רונסרו תחת הכותרת "הזאר, בדיחה רעה מאוד".

"הזאר שוב מחוץ לסגל, העניין הזה מתחיל להיות מעצבן מאוד", נכתב בטור שלו, "אני יודע שבמשחק הבא מול ויאדוליד ברביעי או בסוף השבוע הבא מול לבנטה הוא סוף סוף ישחק, אבל זה לא עובד בשבילי. הנזק שהוא עשה לקבוצה כבר לא יכול להיפתר. ריאל מדריד קיבלה שני משחקי חוץ קשים בפתיחת העונה ומסתבר שהכוכב הבלגי שנרכש ב-100 מיליון יורו לא יכול לעזור לקבוצה בשניהם.

שחקן ריאל מדריד אדן הזאר. GettyImages
"הבעיה היא לא הקרסול שלו. לא. הבעיה היא חוסר המחויבות שלו בזמן החופשה שלו". הזאר/GettyImages

"הבעיה היא לא הקרסול שלו. לא. הבעיה היא חוסר המחויבות שלו בזמן החופשה שלו. הוא שוב חזר לא מוכן לעונה, כמו שהוא הגיע בעונה שעברה במשקל עודף ולא בכושר. אי אפשר להבין את זה. אם הייתי חוזר מחופשה במצב שאני לא יכול לעבוד, אז בטוח שהייתי נענש. ההיעדרות החדשה שלו הפכה מחומה לכהה לגמרי. בצ'לסי הוא גרם לנו להתאהב בכדורגל שלו, אבל במדריד אין לזה זכר. צריך למצוא עיתון בספרייה כדי לראות אותו במדי צ'לסי וליהנות מהכישרון שלו".

רונסרו המשיך: "במדריד אנחנו רק יודעים שיש לו קרסול שנוטה לפציעות ובעיה כרונית להיכנס לכושר. אני מרגיש מרומה ומתסוכל מחוסר המחויבות שלו. אדם הגון היה אומר היום לזידאן: 'אדוני אני מתנצל על הטעויות שלי ואני חייב לכבד את מדריד. קח אותי עם הקבוצה לסביליה כי אני הולך לתת את הנשמה שלי נגד בטיס'. ובכן, לא. בינתיים הוא ממשיך להצטלם באימונים ולצפות במשחקים בטלוויזיה בזמן שהחברים שלו לקבוצה נלחמים עבורו. רע רע רע. זו לא הייתה התכנית כשהחתימו אותו ו-50 אלף מדרידיסטים הגיעו להצגה שלו בברנבאו. להיות שחקן ריאל מדריד זו לא בדיחה והבדיחה הזו כבר מתחילה להיות רעה מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully