וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולה מירוטיץ' האריך את החוזה שלו בברצלונה עד 2025

פורוורד בארסה חתם על חוזה חדש, שישאיר אותו במועדון לחמש שנים נוספות: "היה לא קל לחזור מארה"ב, אבל אני מרוצה"

פרנק ווגל נואם אחרי הניצחון של לוס אנג'לס לייקרס/מתוך האתר הרשמי של הלייקרס

ברצלונה הודיעה היום (שישי) על הארכת חוזהו של כוכב ניקולה מירוטיץ' עד יוני 2025. לפורוורד היה עד כה חוזה עד 2022 עם אופציה להארכה בעונה אחת. מירוטיץ' בן ה-29 העמיד בעונה החולפת ממוצעים של 19 נקודות ו-6.9 ריבאונדים למשחק ביורוליג כשהוא בין היתר קולע 28 וקולט 8 ריבאונדים מול באיירן מינכן במשחק האחרון של העונה ומסיים עם 25 נקודות ו-14 כדורים חוזרים מול מכבי תל אביב.

ניקולה מירוטיץ' שחקן ברצלונה. אתר ברצלונה, אתר רשמי
"שמח ואסיר תודה כלפי המועדון". מירוטיץ'/אתר רשמי, אתר ברצלונה

"אני שמח ואסיר תודה למועדון על ההזדמנות ומאושר להאריך את החוזה שלי", אמר מירוטיץ', "2025 זה משהו שנשמע נהדר, עוד הרבה שנים בגופייה הזו והרבה הצלחה. מאז שהצטרפתי כולם נתנו לי ביטחון והאמינו בי. כולם יודעים שלא היה קל לחזור מארצות הברית, אבל המועדון הראה לי שהוא חושק בי מאוד והאוהדים סיפקו לי אהבה ואנרגיה והרבה פעמים הרגשתי מופתע מכל זה. אני מקווה שדברים טובים יקרו ומחכה שהאוהדים שלנו יחזרו לפלאו בלאוגרנה ויהנו מהכדורסל שלנו. אנחנו רוצים לזכות בתארים".

מירוטיץ', שמתנשא לגובה של 2.08 מטר, שיחק ארבע שנים בשיקגו ועבר גם בניו אורלינס ובמילווקי לפני שחזר לאירופה. בכל אחת מקבוצות ה-NBA בהן שיחק הוא קלע בספרות כפולות בממוצע. ב-2008 קלע 15 נקודות למשחק וקטף 9.6 ריבאונדים בממוצע בתשעה משחקי פלייאוף עם ניו אורלינס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully