וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארלינג הולאנד: "חצי העונה שלי בדורטמונד הייתה בסדר, אני צריך להשתפר"

החלוץ הנורבגי הפתיע בריאיון: "הצורך להשתפר זה מה שמניע אותי", וסיפר: "אני ישן עם משקפיים שעוזרים לי לישון טוב יותר"

תקציר ה-0:3 של בורוסיה דורטמונד על בורוסיה מנשנגלדבאך/באדיבות ספורט 1

חלוץ בורוסיה דורטמונד ונבחרת נורבגיה ארלינג הולאנד התראיין בגרמניה וסיפק כמה ציטוטים מעניינים. הולאנד, שיחזור עם קבוצתו לאוגסבורג שם רשם את משחק הבכורה שלו אצל הצהובים-שחורים וכבש שלושער, דיבר על הדברים שהוא צריך לשפר למרות שסגר את העונה שעברה עם 44 שערים ב-40 משחקים תחרותיים.

"אני עדיין צריך להפוך לכדורגלן הרבה יותר טוב, זה מה שמניע אותי מדי יום", אמר הולאנד, "הסיומת שלי צריכה להשתפר, אני צריך להיות קטלני יותר מול השער. אני גם צריך לשפר את החיבור עם חבריי לקבוצה. אני יודע את זה. אני צופה בהילוכים חוזרים של השערים שלי הרבה. אני תמיד מנסה ללמוד עוד על כיבוש שערים. אני לא צופה רק בשערים שכבשתי, אני צופה גם בשחקנים אחרים: איך ומאיפה הם כובשים? מה העמדה שלהם לפני שהכדור מגיע? איך הם נעים?

ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
עדיין יש מקום לשיפור. הולאנד/GettyImages

"אני מנתח את כל הדברים והפרטים הקטנים האלה שיכולים לעזור לי לכבוש עוד שערים. צפיתי בכל אחד מ-44 השערים שלי בעונה שעברה הרה פעמים. אני כל הזמן חושב על כל המצבים שהחמצתי. הייתי יכול בקלות לכבוש יותר מ-50 שערים בעונה שעברה. אני לא רוצה שזה יישמע משתחצן, זה דבר טוב כי זה מראה שיש לי מקום לשיפור. אני הולך לעבוד על כמה דברים כדי שאמשיך להשתפר. חצי העונה הראשונה שלי בדורטמונד הייתה בסדר, אבל אני יכול להשתפר. הריצות שלנו, הצורה בה אנחנו מתחברים אחד לשני. אנחנו משתפרים כל הזמן ואני מרגיש טוב בשיטה שלנו. לוסיאן פאבר ואני מדברים הרבה על דברים קטנים ועל פרטים. אנחנו מתקדמים".

הולאנד סיפר גם על הדברים שעוזרים לו מחוץ למגרש: "אני משתמש במקלחות קרח הרבה. אני רואה את זה כדרך להרוויח עוד כמה נקודות זכות. אני משתמש במשקפיים מיוחדים בלילה כי הם עוזרים לי לישון טוב ועמוק יותר. בשבילי מה שהכי חשוב זה הפרטים הקטנים והאחוזים הקטנים שיעזרו לי להשתפר". על דורטמונד הוא אמר: "דורטמונד מועדון גדול עם ציפיות גדולות. אעשה הכול כדי לעזור לנו להגיע לרמה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully