וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הקבוצות המקצועניות יוכלו לחזור לאימונים אחרי יום כיפור?

25.9.2020 / 16:34

במנהלת הליגה בכדורגל ובכדורסל הודיעו שהקבוצות יחזרו להתאמן, אבל הוראת הממשלה מדברת רק על "ספורטאים בינלאומיים"

תקציר: רוסטוב - מכבי חיפה/ספורט 1

האם קבוצות הליגות המקצועניות יוכלו לחזור לאימונים החל מיום שלישי לאחר יום כיפור? מנהלת הליגה בכדורגל ובכדורסל הודיעו היום (שישי) שכך הדבר ושכל הקבוצות המקצועניות יוכלו לחזור להתאמן בכפוף לשמירה על כללים ברורים. עם זאת, בהודעה משותפת של משרד ראש הממשלה, משרד האוצר ומשרד הבריאות, שיצאה מאוחר יותר, הובהר כי רק "ספורטאים בינלאומיים" יוכלו להתאמן.

שחקני מכבי חיפה באימון, סאן מנחם. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
קבוצות הליגה יוכלו להמשיך להתאמן/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה

ארז כלפון, יו"ר המנהלת, אמר: "אימוני הקבוצות יאפשרו שמירה על כושר גופני באופן שיאפשר את חידוש המשחקים תוך זמן סביר מרגע קבלת האישורים. האימונים יתקיימו תוך הקפדה מחמירה על כללי משרד הבריאות. אנו מקווים לחדש במהרה את פעילות הליגות, בכפוף לקבלת האישורים, כאשר סדר המשחקים ועדכונים בלוחות הזמנים ימסרו בהמשך. אני קורא לכל שחקני, מאמני ומנהלי הכדורגל המקצועני להקפיד בחומרה רבה על כללי הזהירות, על מנת שנוכל להמשיך בפעילות תוך שמירה על בריאות השחקנים. גמר חתימה טובה לכל בית ישראל".

מנכ"ל ארגון השחקנים משה מישאלוב: "האימונים חשובים מאוד בליגות המקצוענית והחרגתן מהסגר הינה בשורה בעלת משמעות ארוכת טווח. שחקנים אינם יכולים לעצור את שגרת האימונים בשל חשש לבעיות בריאות ורציפות מקצוענית. בדרך זו אנחנו מחוייבים להמשך פעילות הליגה מיד כשיסתיים הסגר. אני מודה בשם כולנו בארגון ליו"ר המנהלת ארז כלפון על מאמציו הרבים, הנחישות והמסירות למען הכדורגל. אנחנו גאים על הפעילות והמאמץ המשותף למען אותה המטרה. אני מבקש מכל השחקנים להקפיד על כל ההנחיות כי אף אחד איננו חסין מהמגיפה, ככה נשמור על הפרנסה ובריאות הציבור. שבת שלום".

שמואל פרנקל, יו"ר המנהלת בכדורסל אמר: "תודה לכל הגורמים המעורבים, החזרה לאימונים תאפשר לקבוצות לשמור על מסגרת קבוצתית ולשמור על כושר כדי שנוכל לפתוח את העונה בקרוב". בנוסף נמסר כי קבוצות ליגת הכדורסל יוכלו לחזור ולהתאמן ביום שלישי. מועדי משחקי השלמת גביע ווינר ופתיחת העונה יימסרו בהמשך.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully