וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארת' בייל: "היחס מאוהדי ריאל עזר לי. בזכותם למדתי לא לקחת הכול ללב"

הוולשי מתאקלם מחדש בטוטנהאם ומסכם את הקדנציה הסוערת במדריד: "היה עליי לחץ עצום ואמרו עליי המון דברים. למדתי לקחת את זה בפרופורציות"

תקציר: רוסטוב - מכבי חיפה/ספורט 1

גארת' בייל ממשיך להתכונן לבכורה המחודשת שלו בטוטנהאם (שמועדה המדויק עדיין לא ידוע בגלל שהוא מתאוש מפציעה), ובמקביל כבר מסכם את הקדנציה הארוכה, המלחיצה והסוערת בריאל מדריד.

"אני לא מתחרט על שום דבר. כל מה שרציתי זה לשחק כדורגל, וכל השאר לא היה בשליטתי", אמר בייל בריאיון לרשת "סקיי". "כל מה שאנשים אחרים אמרו, אין לי דרך לשלוט על זה. אני מכיר את עצמי והמשפחה שלי יודעת מי אני. מבחינתי זה מספיק".

בייל הודה שקשיי ההתאקלמות בריאל נמשכו מעבר למצופה. "הגעתי למדינה חדשה, תרבות חדשה, שפה חדשה. הייתי צריך לגדול ולהשתפר לא רק ככדורגלן, אלא גם בתור אדם. למדתי להסתגל לכל מיני סיטואציות. אין ספק שהיה עליי לחץ עצום בחלק מהסיטואציות. האוהדים של ריאל שרקו לי בוז באצטדיון הביתי, אבל למדתי מזה איך לא לקחת הכול ברצינות. למדתי שלא צריך לקחת הכול ללב. ככה זה בכדורגל - לפעמים אוהבים אותך ולפעמים שונאים אותך".

גארת' בייל טוטנהאם. אתר רשמי טוטנהאם, אתר רשמי
פותח דף חדש. גארת' בייל/אתר רשמי, אתר רשמי טוטנהאם

בייל נרגש מהאתגר החדש בטוטנהאם, ואומר ש"יש לנו קבוצה מעולה וסגל נהדר. ההישגים של טוטנהאם בשנים שלא הייתי כאן היו מרשימים, ואין ספק שהמועדון התקדם. יש אצטדיון חדש, הניהול טוב יותר, התוצאות טובות יותר. אני רוצה להצטרף לזה ולעזור לקבוצה להמשיך במגמת ההתקדמות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully