וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: גיל יצחק עשוי להצטרף

25.9.2020 / 13:15

גוטליב טרם עבר בבקרה, אלטמן עוד לא קיצץ, מלמד ואזולאי יקרים מדי, והאופציה הריאלית עבור האדומים היא החלוץ שמכבי חיפה מוכנה מוכנה להשתתף בשכרו. השיחות בנוגע לאיינבינדר פסקו. האוהדים מתחייבים: "המחאה לא תיגמר, ההנהלה הזאת לא תמשיך"

אוהדי הפועל תל אביב מוחים מחוץ למתחם חודורוב/אתר אוהדי הפועל תל אביב

בהפועל תל אביב מודאגים מהמצב הכלכלי של הקבוצה ומהעובדה כי עד עתה היא אפילו לא הצליחה להעביר את אדי גוטליב בבקרת התקציבים. גם אם יוסדרו ענייני הקיצוץ מול עמרי אלטמן והקבוצה תצליח להשתחרר מלאבן קוטאליה הגיאורגי, התקציב שיתאפשר לצירוף חלוץ יהיה נמוך מאוד, והפועל תל אביב תזדקק לכך שקבוצתו של שחקן הרכש תשתתף בשכרו. גיא מלמד ושלומי אזולאי יקרים בשלב זה עבור המועדון, כאשר האופציה הכי ריאלית שעומדת כרגע על הפרק היא זאת של גיל יצחק, שמכבי חיפה מוכנה להשתתף בשכרו.

גיל יצחק שחקן הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
אופציה ריאלית. יצחק/ברני ארדוב

משה סיני וניר קלינגר רוצים לראות את החלוץ בחודורוב וכבר התקיימו מגעים בין הצדדים, אך רק לאחר שהאדומים יעבירו את אדי גוטליב בבקרה ניתן יהיה לראות האם ניתן לבצע את העיסקה עד לתום החלון. השיחות עם בית"ר ירושלים בנוגע לדן איינבינדר ושלומי אזולאי נפסקו כרגע, היות והסיכויים להוציא עסקה לפועל נמוכים. בבית"ר מוכנים להשתתף במרבית שכרו של דן איינבינדר, אך עדיין, לאדומים אין את היכולת להשלים שכר בסיס של כ-50 אלף דולר פלוס נקודות.

עוד בוואלה!

דוניו נחת לקראת חתימה, אבו פאני צעק: "הארי קיין על הז*ן שלי" והתנצל

לכתבה המלאה
אוהדי הפועל תל אביב מוחים כנגד איציק ניסנוב. הועבר בווטסאפ, לפי סעיף 27א בחוק זכויות יוצרים,
לא יפסיקו. אוהדי הפועל/הועבר בווטסאפ, לפי סעיף 27א בחוק זכויות יוצרים

אתמול הגיעו האוהדים לביתו של אחד הבעלים, זאב גרינברג, בהמשך למחאה מול בתיהם של האחים ניסנוב, והם מתכוונים להמשיך זאת בשבוע הבא, כאשר המטרה היא לערוך הפגנה אצל כל הבעלים במקביל. בנוסף, לאחר הסגר אמורים האוהדים לערוך מחאה גדולה נוספת ואתמול אף הבהירו: "זה לא ייעצר ולא ייגמר, רק יגדל, התקבלה החלטה אצל האוהדים שההנהלה הזאת לא תמשיך וזה לא ישתנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully