וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: בנדר צפוי לחתום בסוף השבוע, היידגר עשוי להתלבש נגד אלבה

שישה ימים למשחק פתיחת העונה ביורוליג: מאמצים להנחית את האקס הקרואטי לפני יום כיפור, אולם סבירות נמוכה שיירשם. זוסמן, דיברתולומאו וכספי רחוקים מלהיות כשירים, היידגר שצפוי לצאת בהשאלה בקרוב אמור להיכלל בסגל

אנטה ז'יז'יץ' מטביע במשחק האימון של מכבי תל אביב/מתוך הטוויטר של מכבי תל אביב

במכבי תל אביב שמחו לגלות אתמול (חמישי) פעילות הקבוצות הישראליות שמשתתפות באירופה הוחרגה מהסגר. המשמעות היא שהצהובים, שמשחקם נגד הפועל חיפה ברבע גמר גביע ווינר נדחה, יוכלו להמשיך להתאמן בארץ לקראת משחק פתיחת העונה ביורוליג, ביום חמישי הקרוב נגד אלבה ברלין ביד אליהו.

בקבוצה עדכנו את ראשי היורוליג בהחלטות האחרונות בישראל, ולוואלה! ספורט נודע כי המידע הועבר גם לקבוצה הגרמנית שנכון לעכשיו אמורה להגיע ביום רביעי בערב לישראל. במקביל מכבי צפויה לקבל מתווה מסודר ממשרד הספורט על ההתנהלות של הקבוצות שמגיעות מחו"ל בזמן הסגר, כשהתקווה היא לקבל תמונה מלאה במהלך סוף השבוע.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס מתדרך את השחקנים. סקוטי ווילבקין ברקע. מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
הכנות נמשכות כסדרן/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

ההכנות המקצועיות של הקבוצה לקראת אלבה, שנפגעו מעצם דחיית המשחק נגד הפועל חיפה, רחוקות מלהיות מושלמות. שלושה שחקני רוטציה של יאניס ספרופולוס לא יהיו כשירים לקראת המשחק - יובל זוסמן וג'ון דיברתולומאו, שצפויים לחזור לפעילות תוך מספר שבועות, ועומרי כספי שהחזרה שלו לפרקט עדיין רחוקה יותר.

מי שעוד לא אמור להיות חלק מסגל הקבוצה למשחק הקרוב הוא דראגן בנדר שעדיין לא חתם לעונה הקרובה. במכבי מעריכים שחוזהו של בנדר ייחתם במהלך סוף השבוע, ובקבוצה עושים מאמצים כדי להנחיתו לפני יום כיפור בארץ. אם לא יצליחו לעשות זאת, הוא יוכל להגיע רק ביום שני בלילה בזמן הכי מוקדם, ולא יוכל להתאמן ככל הנראה עד יום רביעי. בכל מקרה, ההערכה היא כי הוא לא יוקפץ לסגל בלי שום הכנה מוקדמת.

מי שכן עשוי להתלבש למשחק הקרוב נגד הגרמנים הוא המתאזרח מקס היידגר שנחת בארץ בשבוע שעבר. אם לא תהיה הפתעה ובנדר לא יתלבש, שניים מבין היידגר, עידן אלבר ויונתן אטיאס יתלבשו למשחק. המתאזרח לא צפוי להישאר במכבי אחרי שהשחקנים הפצועים ישובו לסגל, כשאחת הקבוצות שנחשבות כמועמדת הבכירה לקלוט אותו היא הפועל עפולה מהליגה הלאומית. אם עפולה תעשה זאת, היא לא תצטרך לשלם את הקנס בסך 200 אלף שקלים שמחייב חוק המתאזרחים בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully