וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני הסגר: בית"ר ניצחה 1:3 את אשדוד, צמד ובישול לאלירן עטר

אימון: הירושלמים חזרו לשחק אחרי קרוב לחודש וקיבלו משחק טוב מהחלוץ, שכבש פעמיים ובישל לפלייטר. מיכאל אוחנה פתח, שגיב יחזקאל צימק

תקציר: רוסטוב - מכבי חיפה/ספורט 1

אחרי קרוב לחודש בלי משחק רשמי ורגע לפני הסגר, בית"ר ירושלים חזרה הבוקר (שישי) למגרשים וניצחה 1:3 את מ.ס. אשדוד במשחק אימון באצטדיון הי"א. למעשה, זו היתה הופעת הבכורה המחודשת של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה על הקווים, אחרי שכל משחקיהם שהיו מתוכננים עד כה נדחו בשל אילוצי קורונה.

מי שהראה לצמד המאמנים החדש שהוא בכושר מצוין הוא אלירן עטר. החלוץ הסיר חלודה עם צמד: בדקה ה-10 כבש את הראשון אחרי דאבל פס עם שלום אדרי, ובדקה ה-56 מצא את הרשת בפעם השנייה, הפעם עם בעיטה חזקה מתוך הרחבה אחרי בישול של לירן רוטמן. בתווך עטר גם הוסיף למאזנו בישול, כשמצא בכדור עומק יפה את חלאופילו פלייטר (50).

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם אלירן עטר. מתוך עמוד הפייסבוק של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
יוצא לפגרה במצב רוח מרומם. אלירן עטר חוגג/אתר רשמי, מתוך עמוד הפייסבוק של בית"ר ירושלים

שגיב יחזקאל צימק בדקה ה-64 אחרי מבצע אישי נאה, וכעת שתי הקבוצות ישבתו מפעילות עד אחרי החגים.

הרכב מ.ס אשדוד: יואב ג'רפי, זוהר זסנו, ניר ברדע, גיל כהן, עומרי בן הרוש, מונטרי קמאהני, פיראס אבו עקל, שלומי אזולאי, יעקב בריהון, דין דוד, פאהד באיו.

הרכב בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, אור זהבי, אופיר קריאף, אורי מגבו, אביאל זרגרי, עלי מוחמד, שלום אדרי, מיכאל אוחנה (53, לירן רוטמן), חלאופילו פלייטר, אלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully