וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל באר שבע מפנטזים: מענק הליגה האירופית יישמר להשקעות עתידיות

25.9.2020 / 7:02

אחרי הניצחון הגדול על מאת'רוול וההעפלה לפלייאוף, בבאר שבע כבר מתכננים מה יעשו עם הכסף: השלמת עסקת אקולטסה, רכישת שני הזרים וחיזוק של ישראלי נוסף

תקציר: הפועל באר שבע - מאת'רוול 0:3/ספורט 1

1.08 מיליון יורו כבר בקופתה של הפועל באר שבע בעקבות ההעפלה שלה אמש (חמישי) לפלייאוף הליגה האירופית בתום הניצחון המרשים, 0:3 על מאת'רוול - ועבור הקבוצה מדובר בסכום שמשול לזכייה בלוטו, כיוון שבמועדון כלל לא האמינו שיעברו את שלבי המוקדמות העונה.

לאור כל סימני השאלה והתהיות שליוו את תהליך הפרידה של אלונה ברקת, לא הוכנס לתקציב שהוגש לבקרה סעיף הכנסות מאירופה. אם לא די בכך הגרלת הפלייאוף שסידרה משחק ביתי ביום חמישי הקרוב מול ויקטוריה פלזן, מאפשרת לחלום על כרטיס לליגה האירופית, דבר שיקנה אוטומטית עוד 2.9 מיליון יורו לקופת המועדון. אף שמדובר במשוכה גבוהה בהפועל באר שבע מאמינים שאפשר להעפיל לשלב הבתים וכבר דיברו על מה שיעשו אם יקבלו בטוטאל 4 מיליון יורו על ההישג.

שחקן הפועל באר שבע לואי טהא עם מריאנו באריירו, ז'וזואה. דני מרון
שלושה זרים כבשו. באר שבע/דני מרון
שחקנה של הפועל באר שבע מריאנו באריירו עם ז'וזואה. דני מרון
עם הפנים קדימה. באר שבע/דני מרון

מאחר שלקבוצה כבר יש 6 זרים חתומים מהם מרוצים מאוד במועדון, הכסף שייכנס לא יתבזבז על רכש מיידי אלא על השקעות עתידיות כמו רכישת כרטיסו של אלטון אקולטסה שרק תשלום אחד מתוך הסכום הכולל שולם ממנו. כמו כן יהיה להפועל באר שבע במקרה של ההעפלה את הסכום הדרוש לרכישות של מריאנו בראירו ומרסלו מלי שכבר עושים רושם מצוין וקיים סיכוי גדול שיצורפו. יחד עם זה, ינסו בקבוצה להתחזק בשחקן ישראלי כדי להעמיק את הסגל משום שבמועדון מאמינים שהקבוצה יכולה להתמודד במרוץ על האליפות. טאלב טוואטחה שהיה מועמד לקבוצה עשוי במקרה הזה לעלות שוב על הפרק אם לא יחתום במכבי חיפה.

עוד בוואלה!

מוק' הליגה האירופית: הפועל באר שבע ניצחה 0:3 את מאת'רוול

לכתבה המלאה
ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
איתו הכול אפשרי. ז'וזואה/דני מרון

שלושת השערים שכבשו שלושה זרים של הקבוצה אמש מחזקים במועדון את התחושה שיש להם זרים איכותיים וחזקים בניגוד לקבוצה כמו מכבי תל אביב למשל שאין לה כמעט כוח מהשחקנים הזרים. "פגענו בכל הזרים שלנו ויש אופטימיות", אמרו אמש במועדון. בקבוצה מאמינים ביוסי אבוקסיס ומרוצים מאוד מההכנה שלו למשחק. ההעפלה לפלייאוף בחמישי הבא תאפשר את המשך פעילות המועדון החל מכניסת הסגר לתוקפו היום בשעה 14.00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully