וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "יש לנו זמן להתכונן לפלזן, זה משחק על הכול"

מאמן הפועל באר שבע חגג את ה-0:3 מול מאת'רוול והעלייה לשלב הבא, ויטור: "שמח מאוד". הכירו את היריבה הצ'כית

תקציר: הפועל באר שבע - מאת'רוול 0:3/ספורט 1

הפועל באר שבע עלתה הערב (חמישי) לשלב פלייאוף מוקדמות הליגה האירופית. האדומים הרשימו וניצחו 0:3 את מאת'רוול הסקוטית וביום חמישי הבא מחכה להם אתגר קשה יותר ומשחק מול ויקטוריה פלזן הצ'כית החזקה. מחזיקת הגביע כבר הבטיחה קצת יותר ממיליון יורו על העלייה לפלייאוף, ותוכל לעגל לארבעה מיליון יורו עם תגיע גם לשלב הבתים.

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
יוסי אבוקסיס חגג את העלייה לשלב הבא/דני מרון

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס: "נשאר לנו עוד משחק אחד שהוא כמו גמר גביע, בגביע צריך ללכת עד הסוף. עשינו ניצחון יפה מאוד, מאת'רוול קבוצה פיזית וחזקה מאוד. היא קבוצה חזקה במצבים נייחים, עשינו שינוי במהלך המשחק ועברנו מקו של ארבעה לשלושה בלמים והצלחנו לנטרל אותם כי הם פתחו טוב. ידענו שהם ינסו לדחוף כדורים לשני החלוצים ואולי נזדקק עוד בלם שם. השער מכדור חופשי היה נהדר, אבל היו לנו עוד כמה מצבים טובים במחצית השנייה. אני מאחל לכל הקבוצות שיעלו לליגה האירופית או יותר מזה. הלוואי שחיפה תעלה וגם אנחנו כדי שיהיו קבוצות בליגה האירופית, אבל אנחנו עדיין צריכים לעבוד בשביל זה. יש לנו שבוע להתכונן, אנחנו צריכים לנוח ולהתאושש ולעבוד לקראת השבוע הבא, זה קרב על הכול. במשחק נוקאאוט אחד בישראל הכול אפשרי. זה יהיה קשה כי פלזן קבוצה חזקה מאוד, אבל אני מאמין מאוד".

בלם באר שבע מיגל ויטור, שכבש את השער הראשון אחרי כדור חופשי של ז'וזואה, אמר: "ציפינו למשחק כזה, ידענו שיהיה משחק אגרסיבי והיינו מוכנים לזה. היה לנו משחק טוב, הם כמעט לא הגיעו למצבים ואנחנו רחוקים רק 90 דקות משלב הבתים. אנחנו קרובים לעלות, אבל פלזן קבוצה חזקה מאוד, יש לנו את כל השבוע כדי להתכונן למשחק הזה. אנחנו עושים עונה אירופית מוצלחת עד כה ואני מקווה שנשלים את זה. אנחנו עובדים על המצבים הנייחים ואני תמיד שמח לכבוש ולעזור לקבוצה".

עוד בוואלה!

מוק' הליגה האירופית: הפועל באר שבע ניצחה 0:3 את מאת'רוול

לכתבה המלאה
אדריאל בה לואה שחקן ויקטוריה פלזן. רויטרס
הגיע בקיץ והשתלב היטב. אדריאל בה לואה חוגג הערב/רויטרס

היכרות עם ויקטוריה פלזן

ויקטוריה פלזן תהיה יריבת הפועל באר שבע בשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית, אחרי שמחזיקת הגביע הישראלית עברה הערב (חמישי) את מאת'רוול עם 0:3. הצ'כים לא התקשו בסיבוב השלישי והביסו 0:3 בבית את סונדרייסקה הדנית. זדנק אונדראשק דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-35, אדריאל בה לואה ניצל בלגן בהגנת היריבה בדקה ה-41 ומירוסלב קאצ'ר חתם בדקה ה-51 אחרי טיל לקורה של יאן קופיץ.

למי ששכח, ויקטוריה פלזן כבר פגשה את הפועל באר שבע במסגרת הליגה האירופית. זה קרה בשלב הבתים לפני שלוש שנים, אז הצ'כים ניצחו 1:3 בבית ו-0:2 בטרנר. גם הפועל תל אביב הפסידה לה פעמיים בשלב הבתים ב-2012/13, בעוד מכבי תל אביב הדיחה את פלזן עם 0:2 בחוץ אחרי הפסד ביתי 2:1 בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות ב-2015/16.

חמש אליפיות יש ליריבה של הפועל באר שבע - כולן בעשור האחרון - אבל בשנתיים האחרונות היא סיימה כסגנית של סלביה פראג ואת העונה הזו פתחה עם שלושה ניצחונות לעומת הפסד בודד בליגה הצ'כית והדחה ממוקדמות ליגת האלופות לאחר הפסד 3:1 לאלקמאר בהארכה.

המאמן הסלובקי אדריאן גולה בן ה-45 שמר על רוב הסגל, שכולל כמה שחקנים מנבחרת צ'כיה, ביניהם הקשר יאן קופיץ והבלם יקוב בראבץ. גם דויד לימברסקי בן ה-36 עדיין כאן, ולחיזוק ההתקפה הגיע לפני 10 ימים זדנק אונדראשק ששיחק בדאלאס מליגת ה-MLS. הכובש המוביל עד כה הוא החלוץ הצרפתי ז'אן-דויד בוגל עם שלושה שערים ולצדו הקשר אדריאל בה לואה מחוף השנהב שנרכש בקיץ מקארבינה תמורת 875 אלף יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully