וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולאן גארוס: מארי יפתח נגד ואוורינקה, תים מול צ'יליץ'

הגרלה מסקרנת בפריז: רפאל נדאל באותו רבע עם סשה זברב ובחצי עם תים, דג'וקוביץ' עם ברטיני. נשים: סרינה ברבע של סביטולינה

נובאק דג'וקוביץ' הורחק והודח מאליפות ארה"ב/וידאו: רויטרס, עריכה: ניר חן

ארבעה ימים לפני שטורניר רולאן גארוס יוצא לדרך, נערכה הערב (חמישי) ההגרלה גם אצל הגברים וגם אצל הנשים.

גברים

סטן ואוורינקה השוויצרי, שזכה ברולאן גארוס ב-2015, יפתח את הטורניר במפגש מסקרן עם אנדי מארי. זו תהיה הפעם ה-21 שהשניים משחקים זה מול זה כשהבריטי מוביל 8:12. עוד משחק מסקרן מאוד ברבע שלהם יפגיש בין אלוף ארצות הברית הטרי ופינליסט רולאן גארוס פעמיים דומיניק תים למארין צ'יליץ'. ברבע הזה נמצא גם גאל מונפיס (8), שיפתח מול אלכסנדר בובליק. גם דייגו שוורצמן (12) ברבע הזה. האלוף הנצחי של הטורניר עם 11 זכיות רפאל נדאל, המדורג שני בטורניר, יפתח מול איגור גראסימוב הבלארוסי וברבע שלו נמצא סשה זברב (6), שישחק מול דניס נובאק בסיבוב הראשון. נדאל נמצא עם תים באותו חצי.

המדורג מספר אחת נובאק דג'וקוביץ' יפתח מול מיקאל ימר השבדי כשבשמינית הוא עשוי לפגוש את קארן חצ'אנוב. מתאו ברטיני האיטלקי (7) ישחק נגד ואשק פוספיסיל ועשוי לפגוש את רוברטו באוטיסטה אגוט (10) או יאן לנארד שטרוף בשמינית ואת דג'וקוביץ' ברבע. דניל מדבדב (4), שמעולם לא ניצח במשחק ברולאן גארוס, יפתח במשחק קשה מול מרטון פוצ'וביץ' ההונגרי. הוא עשוי לפגוש ברבע הגמר את סטפנוס ציציפאס (5), שיפתח נגד ז'אומה מונאר הספרדי המסוכן. הם בחצי עם דג'וקוביץ'.

אנדי מארי טניסאי. רויטרס
ישחק מול ואוורינקה בסיבוב הראשון. מארי/רויטרס

נשים

האלופה מ-2018 והמדורגת ראשונה סימונה האלפ תפתח את הטורניר מול שרה סוריבס טורמו הספרדייה ובסיבוב השני היא עשויה לפגוש את את בת ארצה אירינה קמליה בגו. בשמינית של האלפ המדורגת הבכירה ביותר היא הפינליסטית מאשתקד מרקטה וונדרושובה (15). משחק מסקרן יפגיש בין ג'ו קונטה (9), שהגיעה עד לחצי הגמר בשנה שעברה, לקורי גוף האמריקאית. קיקי ברטנס (5) תפתח מול קטרינה זבצקה האוקראינית ויכולה לפגוש את האלפ ברבע.

סרינה וויליאמס פותחת את הטורניר מול כריסטי אן ובסיבוב השני עשויה לפגוש את צבטנה פירונקובה המתקמבקת, שהקשתה עליה מאוד באליפות ארצות הברית. אלינה סביטולינה, המדורגת שלישית, תפתח נגד וורוורה גארצ'בה הרוסייה ויכולה לפגוש את אנט קונטבייט (17) בשמינית ואת סרינה ברבע. סופיה קנין (4) לא מבריקה על חימר והיא תפתח נגד לודמילה סמסונובה הרוסייה. ארינה סבאלקה מול ג'סיקה פגולה. גרבינייה מוגורסה מול תמרה זידאנשק הסלובנית.

פטרה קביטובה (7) פותחת מול אושיאן דודן הצרפתייה ועשויה לפגוש ברבע הגמר את קרולינה פלישקובה, שמחכה ליריבה מהמוקדמות. ויקטוריה אזרנקה, שהגיעה לגמר אליפות ארצות הברית ונמצאת בכושר מצוין, תשחק מול דנקה קוביניץ' בסיבוב הראשון ועשויה לפגוש את ונוס וויליאמס בסיבוב השני. הבלארוסית עשויה לפגוש את סרינה בשמינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully