וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: קליאן ואן דר קאפ ובן אז'ובל סיכמו

24.9.2020 / 17:24

הבלם ההולנדי בן ה-21 יגיע כמושאל מקאמבור, עם אופציית רכישה במחיר נמוך. החלוץ בן ה-27 יקבל חוזה אחרי שנבחן בתקופה האחרונה

מאמן הפועל כפר סבא עמיר תורג'מן לאחר ה-1:3 על בני יהודה/דוברות הפועל כפר סבא

מכבי נתניה מצרפת לשורותיה זר נוסף. הקבוצה הודיעה היום (חמישי) כי הגיעה לסיכום עם הבלם ההולנדי קליאן ואן דר קאפ, שיחתום לעונה אחת כמושאל עם אופציה לרכישה במחיר נמוך וחוזה לשלוש עונות נוספות. השחקן בן ה-21, שמגיע מקבוצת קאמבור מהליגה השנייה בהולנד, צפוי לנחות בישראל בימים הקרובים.

ואן דר קאפ, יליד כרונינכן ששיחק בהרקמאס בויז ובקבוצה עד גיל 21 של כרונינכן, הגיע לקאמבור בקיץ שעבר והספיק לרשום במדיה 13 הופעות ולכבוש שער אחד. העונה ישב על הספסל במחזור הראשון ושותף כמחליף בתוספת הזמן במחזור הרביעי, כאשר קבוצתו סיימה ב-2:2 מול טופ אוס בשבת האחרונה.

כזכור, נתניה איבדה לתקופה הקרובה את הבלם אקינשולה אקיניימי, שנפצע בשריר הירך האחורי וצפוי להיעדר בין ארבעה לשישה שבועות. הנורבגי ממוצא ניגרי הספיק לרשום הופעה אחת עד כה: 53 דקות ב-0:7 על בני סכנין.

קליאן ואן דר קאפ במדי קאמבור. GettyImages
שיחק בליגה ההולנדית השנייה. קליאן ואן דר קאפ/GettyImages

גם בן אז'ובל מצטרף לשורות נתניה, אחרי שסיכם את תנאיו לעונה אחת עם אופציה לשלוש עונות נוספות. החלוץ בן ה-27, שהחל את העונה הקודמת בבני יהודה, נבחן בנתניה בשבועות האחרונים ויחתום בימים הקרובים. זו תהיה התחנה ה-10 שלו בקריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully