וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוויכוח בין ערן זהבי לאייאקס מזכיר מריבה של ילדים בחטיבת ביניים"

קרב הגרסאות בין החלוץ הישראלי לטן האח עורר גיחוך בהולנד: "תתחילו להתנהג כמו אנשים מבוגרים". המנהל הטכני של טוונטה חושף: "ניסיתי להחתים את ערן זהבי בשחטאר דונייצק"

אימון הבכורה של ערן זהבי פ.ס.וו איינדהובן/אתר רשמי

בהולנד ממשיכים לנתח את יכולותיו של ערן זהבי. חלוץ פ.ס.וו איינדהובן אמנם לא יוכל לשחק הערב (חמישי, 20:00) נגד מורה במוקדמות הליגה האירופית אחרי ששחרורו הבינלאומי לא הגיע מסין, אבל התקשורת ההולנדית ממשיכה לעסוק בו בהרחבה.

היום (חמישי) דנו פרשני האתר Vouetball International בקרב הגרסאות שניטש בימים האחרונים בין זהבי לאייאקס סביב השאלה האם האלופה ניסתה או לא ניסתה להחתימו לפני שהצטרף לפ.ס.וו איינדהובן. לאחר החתימה דווח בהולנד שאייאקס ניסתה לבצע מחטף של הרגע האחרון ולצרף את החלוץ הישראלי, אולם טן האח שלל את הפרסומים ואמר: "זהבי הוצע לנו, אבל סירבנו".

לאחר מכן הגיע תורו של זהבי להגיב. במסיבת העיתונאים בה הוצג כשחקן פ.ס.וו, הוא אמר: "לא אהבתי את האמירות מצד אייאקס. כל אחד שמסתכל על עצמו יודע מי דובר אמת, ולא אגיד מי מעבר לזה".

המחלוקת לוותה בדיווחים שונים בתקשורת ההולנדית, שגרמה לפרשנים לגחך. "זה מזכיר לי ריב בין שני ילדים בכיתה ח'", אמר שחקן העבר של איינדהובן ביורן ואן דר דולן. "זה נונסנס. טן האח אומר 'לא רצינו', זהבי אומר 'הם כן רצו', כל צד מתחפר בעמדה שלו. זה ויכוח קטנוני מהסוג שרואים בבתי ספר. כל דבר שמישהו אומר, השני סותר אותו. ברור שאחד הצדדים משקר. אנחנו לא ילדים, נכון? תתנהגו כמו אנשים מבוגרים ותשמרו על הכבוד שלכם".

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן. GettyImages
כבר הספיק למצוא לו נמסיס חדשה. זהבי/GettyImages

בנוסף, שחקן העבר יאן שטרואר, כיום המנהל הטכני של טוונטה, חשף שניסה לרכוש את זהבי ממכבי תל אביב בשעה ששימש כמנהל הספורטיבי של שחטאר דונייצק. "זהבי שחקן טוב מאוד. ניסיתי להביא אותו לשחטאר כמה פעמים, התעניינו בו מאוד, אבל הוא היה צעיר יותר בזמנו".

שטרואר הוסיף: "זהבי שחקן מצוין. אין לי ספק שהוא יגיע למספרים מרשימים בהולנד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully