וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 שחקנים חיוביים במכבי תל אביב: גם אופיר דוידזאדה נדבק בקורונה

24.9.2020 / 10:08

גם המגן השמאלי שפתח במשחק הראשון מול זלצבורג, לא יעמוד לרשות דוניס במשחק הגומלין מול האוסטרים (רביעי הבא). מאור קנדיל חוזר מהשעיה, גם דן גלזר עשוי להיכלל בסגל שמונה כרגע 18 שחקנים

אימון מכבי תל אביב לפני זלצבורג/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מגיפת הקורונה ממשיכה להתפשט במכבי תל אביב: תוצאות הבדיקה שערכו שחקני ואנשי הצוות של הקבוצה אתמול, התקבלו הבוקר ונמצא שאופיר דוידזאדה, המגן שפתח במשחק האחרון מול זלצבורג, נמצא חיובי וייכנס לבידוד. שאר הקבוצה תמשיך בהכנות לקראת משחק הגומלין בזלצבורג בשבוע הבא כשתקיים הערב אימון נוסף.

לאחר מכן כתב דוידזאדה באינסטגרם: "אז הקורונה הגיעה גם אליי. אחרי המשחק האחרון הרגשתי מאוד מתוסכל, כי פיזית הרגשתי שלא יכולתי לתת את מה שאני רוצה ולא הבנתי למה זה קורה. עכשיו הכול מתחבר לי. יש לנו חבורה של גברים ובטוח שיסבו לכולנו גאווה!".

שחקן מכבי תל אביב אופיר דוידזאדה מול שחקן זלצבורג פאטסון דאקה. ברני ארדוב
מספר החולים במכבי תל אביב הולך וגדל. אופיר דוידזאדה/ברני ארדוב

דוידזאדה הוא כבר השחקן העשירי במועדון שנמצא חיובי לקורונה ובנוסף אליו יש גם שמונה אנשי צוות נוספים שנדבקו. מכבי תל אביב תתארח אצל זלצבורג למשחק הגומלין בפלייאוף ליגת האלופות ותנסה למחוק את ה-2:1 מישראל בסגל חסר עוד יותר.

דן גלזר, הראשון שנמצא חיובי לקורונה בקבוצה, מסיים ביום ראשון עשרה ימי בידוד ויוכל לטוס עם הקבוצה לאוסטריה אם יימצא שלילי בבדיקת קורונה נוספת אך קשה להאמין שיפתח אחרי 10 ימים ללא אימונים. מאור קנדיל מסיים עונש השעיה על צהובים ויעמוד לרשותו של דוניס. בגלל שיום הכיפורים חל ביום ראשון, הקבוצה תטוס לאוסטריה רק ביום שלישי, כאשר ביום ראשון היא תעבור בדיקת קורונה נוספת מטעם אופ"א.

השחקנים החיוביים כרגע במכבי תל אביב הם דן גלזר, אדוארדו גררו, דור תורג'מן, אבי ריקן, יונתן כהן, דניאל פרץ, דור פרץ, ניק בלקמן, אנריק סבוריט ואופיר דוידזאדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully