וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רק דקות משחק יצילו את הקריירה של דראגן בנדר. בגלל זה הוא עובר למכבי תל אביב"

בקרואטיה ניתחו את הקאמבק המסתמן: "כמו ז'יז'יץ', גם לו נמאס מה-NBA". בארצות הברית טוענים: "לא מפתיע שהוא נפלט מהליגה"

אנטה ז'יז'יץ' מטביע במשחק האימון של מכבי תל אביב/מתוך הטוויטר של מכבי תל אביב

החזרה המסתמנת של דראגן בנדר למכבי תל אביב עוררה גם סקרנותם של אנשי כדורסל בקרואטיה ובארצות הברית. אמש (רביעי) התברר כי שחקן הפנים בן ה-22 על סף סיכום על קאמבק לשורות הצהובים אחרי ארבע שנים מאכזבות ב-NBA.

בקרואטיה ניתחו את המהלך של בנדר, שהעדיף לא לחכות לעת עתה להצעות מה-NBA על רקע אי הוודאות סביב מועד הפתיחה של העונה הבאה.

"כמו אנטה ז'יז'יץ', גם דראגן בנדר נשבר והחליט לוותר על ה-NBA", נכתב. "הנוכחות של ניקולה וויצ'יץ' הפכה את הבחירה במכבי תל אביב לקלה. במכבי תל אביב בנדר יהיה האופציה הראשונה ויקבל דקות כמעט בלתי מוגבלות. עדיין לא ברור באיזו עמדה הוא יוכל להצטיין לאור העובדה ששיחק בשנים האחרונות בעיקר בתור סנטר וכעת מייעדים לו בישראל את עמדת הפאוור פורוורד. אבל בכל מקרה, המצרך הכי נחוץ עבורו כעת הוא דקות משחק. רק אם ישחק באופן קבוע ויקבל גב מהמאמן, הוא יוכל להפוך את הכישרון שלו לאיכות. אחרי הכול, הוא אפילו עוד לא בן 23. יש לו עוד הזדמנות לפרוץ. רק דקות משחק יצילו לו את הקריירה".

דרגאן בנדר שחקן פיניקס. AP
סוף סוף יקבל צ'אנס ראוי? בנדר/AP

גם בארצות הברית התייחסו למהלך. ב"סן פרנסיסקו כרוניקל" דווח כי "אפשר לאשר שדראגן בנדר חתם במכבי תל אביב בהסתמך על כמה מקורות בליגה. זה לא באמת מפתיע, בהתחשב בכך שגולדן סטייט ויתרה על האפשרות להשאיר אותו לעוד עונה למרות שהציג יכולת טובה בזמן הקצר שלו עם הקבוצה. הווריירס עסוקים בתקופה הזו בדברים אחרים לגמרי".

בנדר (2.13, 22) רשם בסך הכול 187 משחקים ב-NBA והעמיד ממוצעים של 5.4 נקודות ו-3.9 ריבאונדים. הוא שיחק בפיניקס, מילווקי וגולדן סטייט, בה רשם תשע הופעות והעמיד ממוצעים משופרים של 9 נקודות ו-5.9 ריבאונדים. במכבי תל אביב הוא רשם שבע הופעות ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully