וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף האלופות: 3:3 דרמטי בין מולדה לפרנצווארוש, ניצחונות לדינמו קייב ואולימפיאקוס

הנורבגים חזרו מפיגור 2:0 ל-2:3, אבל ספגו שוויון כואב (86). ולבואנה ואל עראבי סידרו ליוונים 0:2 על אומוניה. קייב הכניעה את גנט

לואיס סוארס עוזב את ברצלונה בדמעות/מתוך טוויטר

שלב הפלייאוף של ליגת האלופות נמשך הערב (רביעי) עם שלושה משחקים. אולימפיאקוס ניצחה 0:2 את אומוניה ניקוסיה וסידרה לעצמה מקדמה משמעותית לקראת הגומלין. מולדה חזרה מפיגור 2:0 ל-2:3 אך הסתפקה ב-3:3 ביתי מול פרנצווארוש. דינמו קייב גברה 1:2 על גנט בבלגיה.

שחקני פרנצווארוש חוגגים. רויטרס
לא הצליחו לשמור על היתרון. שחקני פרנצווארוש/רויטרס

מולדה - פרנצווארוש 3:3

אלופת הונגריה היתה כבר במקדמה עצומה של 0:2, יתרון שהיה מעניק לה מעשית את הכרטיס לליגת האלופות, הנורבגים עשו מהפך מדהים כדי לעלות ל-2:3, אבל ספגו שוויון אכזרי מפנדל גבולי ממש בדקות הסיום. ההונגרים עלו ליתרון כבר בדקה התשיעית. המגן אנדרה בוטקה העביר מסירת רוחב, כל ההגנה של מולדה וגם השוער חלמו ופרנק בולי המשיך מקרוב פנימה את ה-0:1. בוטקה בישל גם למירטו אוזוני את ה-0:2 בדקה ה-52. אלא שלקה ג'יימס הניגרי צימק בקרן אחרי שלוש דקות ומגנוס איקרם השווה בדקה ה-65.

גמור? ממש לא. מרטין אלינגסן ניצל תרדמת בהגנה ההונגרית ונגח כדור חופשי לפינה מתחת לידיו של השוער כדי לקבוע מהפך מדהים בדקה ה-83. אלא שבדקה ה-86 אולה ברילדסן ספק נגע בכדור בידו ואיגור קאראטין דייק מהנקודה הלבנה. איזה משחק.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
קרלוס דה פנה שחקן דינמו קייב. רויטרס
שער ניצחון עבור דינמו קייב. קרלוס דה פנה/רויטרס

גנט - דינמו קייב 2:1

תוצאה טובה לסגנית אלופת אוקראינה, שתיקו ביתי בגומלין יספיק לה כדי לחזור למפעל הבכיר מכולם. דינמו קייב עלתה ליתרון בדקה התשיעית: אולכסנדר קרבאייב פרץ נהדר משמאל והעביר מסירת רוחב אל ויטלי בויאלסקי, שבעט היישר אל ולדיסלב סופריאגה, שבעט מקרוב פנימה את ה-0:1. גנט השוותה בדקה ה-41 משיתוף פעולה גרמני אחרי שניקלאס דורש הגביה קרן משמאל, שוער דינמו קייב גאורגי בושצ'אן יצא רע מאוד וטים קליינדינסט המחליף נגח פנימה את ה-1:1. אלא שרומן בזוס האוקראיני שלה גנט הורחק בצהוב שני בדקה ה-56 וקרלוס דה פנה העניש אחרי טעות בהגנה בדקה ה-79.

אולימפיאקוס - אומוניה ניקוסיה 0:2

אולימפיאקוס היתה פייבוריטית ברורה לפני המשחק הזה. היא עמלה קשה כדי למצוא את הרשת במחצית הראשונה, אך שער בתוספת הזמן העניק לה מקדמה רצינית מאוד בדרך לשלב הבתים. מתיו ולבואנה הצרפתי הבלתי נגמר כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-69 אחרי נגיעת יד ברחבה. הקפריסאים כבר השלימו עם הפסד דחוק, אבל לא יוסוף אל עראבי שבמבצע אישי קבע 0:2 בתוספת הזמן והעניק לקבוצתו יתרון שאמור להספיק לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully