וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהממשלה אישרה סגר הרמטי: הכדורגל הישראלי יושבת?

24.9.2020 / 6:46

במנהלת הליגות מקווים להחרגה, כשם שהיה בשבועות האחרונים, אולם החמרת הסגר הקיים ככל הנראה תביא להפסקת המשחקים. במנהלת ינסו לדחוף להמשיך בשגרה, בכפוף לנהלי הבידוד

ראבונה של שחקן מכבי חיפה סאן מנחם/האתר הרשמי של מכבי חיפה

למרות הכניסה לסגר מלא שאושרה הבוקר (חמישי) על ידי הממשלה, במנהלת הליגות מקווים להחרגה כפי שהושגה בפעם האחרונה. במנהלת חוששים מההשלכות על הכדורגל, אבל ימשיכו היום במאמץ לאפשר שגרה בכדורגל בכפוף לכל נהלי הבידוד.

אמש התכנסה הממשלה לדון במתווה להחמרת הסגר, כשהמתווה שהונח בפניה יכלול סגר מלא החל מיום שישי ועד אחרי שמחת תורה. במנהלת לא מרימים ידיים, אולם ההערכה היא כי אם יוחלט על סגר כללי והרמטי, לא תהיה ברירה אלא להשבית גם את הכדורגל.

יאניק וילדסחוט שחקן מכבי חיפה מול מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע. לילך וייס רוזנברג
ב-24 השעות הקרובות צפויות החלטות. וילדסחוט מול ויטור/לילך וייס רוזנברג

אם אכן יוחלט להשבית את הכדורגל, הרי ששלושת משחקי הליגה שהיו מיועדים להיערך ביום שבת הקרוב - הפועל חיפה מול הפועל תל אביב, בית"ר ירושלים מול עירוני קרית שמונה ומכבי תל אביב מול מכבי נתניה - יידחו. במקרה כזה יידחה גם המחזור הרביעי במלואו, שעתיד להיערך ביום שבת ה-3 באוקטובר.

עדיין לא ברור כיצד ישפיע הסגר על הקבוצות הישראליות באירופה, או על ההכנות של נבחרת ישראל, שאמורה להתארח בסקוטלנד ב-8 באוקטובר במסגרת פלייאוף ההעפלה ליורו 2021.

בימים האחרונים חלה עליה משמעותית בהתפשטות נגיף הקורונה בישראל בכלל, ובכדורגל הישראלי בפרט. בני סכנין והפועל חדרה כבר הושבתו על ידי משרד הבריאות, במכבי תל אביב נרשמו חולים רבים וגם יאניק וילדסחוט ממכבי חיפה נדבק.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully