וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוי: הודחה מליגת האלופות של אסיה אחרי שלא הצליחה לגרד 13 שחקני סגל

הזיה בליגת האלופות של אסיה: אל הילאל, שסובלת ממגיפת קורונה קשה, עלתה עם 9 שחקנים ושני שוערים למשחק מול שבאב. ראשי המפעל הדיחו אותה מהטורניר

מכבי תל אביב התייצבה אמש (שלישי) למשחק פלייאוף ליגת האלופות מול זלצבורג ללא חצי הרכב בגלל מגיפת הקורונה במועדון. אבל יש קבוצות שנמצאות במצב קשה יותר, בהרבה יותר. קבוצת אל הילאל הסעודית היתה אמורה לארח הערב (21:00) את שבאב מכוויית במסגרת ליגת האלופות של אסיה כשיותר מחצי סגל שלה סובל מקורונה, כולל כוכבים כמו בפטימי גומיס אקס ליון וסבסטיאן ג'ובינקו אקס יובנטוס.

בפטימבי גומיס, שחקן אל הילאל הסעודית. AP
גם הוא אחד מהנדבקים בקורונה. בפטימי גומיס/AP

אלופת אסיה סחטה 0:0 בשני משחקיה הקודמים, אך למשחק הערב היא הייתה אמורה להתייצב עם תשעה (!) שחקנים בלבד, כאשר שני המחליפים היחידים על הספסל הם שוערים. אל הילאל כבר התייצבה למשחק, אבל השופט ביטל את המשחק ברגע האחרון ולאחר המשחק אל הילאל התבשרה שהיא מודחת מהטורניר רק בשל חוסר יכולתה להכליל 13 שחקני סגל. כידוע, באירופה ישנה הנחיה של אופ"א לפיה משחק באירופה יתקיים כל עוד לרשות הקבוצה עומדים 13 שחקני סגל. במקרה הזה לאל הילאל לא היו אפילו 11 שחקני הרכב והקורונה עלתה לה בהדחה מהמפעל בו היא זכתה בשנה שעברה.

ההרכב של אל הילאל למשחק

  • עוד באותו נושא:
  • אסיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully