וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ניצחון ראשון לרעננה, הפועל רמת גן בפסגה, אבי סבג פוטר מאום אל פאחם

היורדת מליגת העל גברה 0:1 על רמת השרון בדרבי האזורי ופינתה את המקום הראשון לאורדונים, שניצחו 1:3 את כפר שלם האחרונה. 0:0 בין נוף הגליל להפועל ירושלים, ניצחון בכורה לראשון לציון

מאמן הפועל כפר סבא עמיר תורג'מן לאחר ה-1:3 על בני יהודה/דוברות הפועל כפר סבא

המחזור החמישי בליגה הלאומית הסתיים הערב (חמישי) עם מוליכה חדשה, כאשר הפועל רמת גן ניצחה 1:3 את הפועל כפר שלם וניצלה את ניצחון הבכורה של הפועל רעננה 0:1 על המוליכה הקודמת הפועל רמת השרון. גם בית"ר תל אביב בת ים ניצחה ונצמדה עם 10 נקודות משלה, נוף הגליל והפועל ירושלים נפרדו ב-0:0 והפועל ראשון לציון השיגה ניצחון בכורה וגרמה לפיטורי אבי סבג מאום אל פאחם.

הפועל רעננה - הפועל ניר רמת השרון 0:1

בשעה טובה ומוצלחת, ליורדת מליגת העל יש ניצחון ראשון. זה קרה דווקא מול המוליכה ערב המחזור, שספגה רק שער אחד עד דרבי השרון באצטדיון רמת גן הערב. גל כהן עלה בהרכב התקפי, עם יואב תומר ובנג'מין קוקו בחוד, והאחרון גם הכריע את המשחק בדקה ה-77. הפסד ראשון לרמת השרון העונה, ובדקה האחרונה היא איבדה את הבלם יוגב לרמן שהורחק.

הפועל כפר שלם - הפועל רמת גן 3:1

האורדונים עלו למקום הראשון בזכות ניצחון קליל באצטדיון ברמת השרון על נועלת הטבלה שנותרה עם נקודה אחת ושער בודד. אחרי הפרידה מהמאמן עומר פרץ, הסמל איתן אהרון ערך בכורה בלאומית בגיל 45, אבל גם הוא לא הציל את ההגנה הקורסת שקפאה בדקה ה-13 ונכנעה לשער של עומר בוארון. החלוץ השלים צמד בדקה ה-39 והקשר וובה בראון, שחזר לקבוצת נעוריו, הפציץ לחיבורים של האקס אלדר פשכצקי בדקה ה-42. מייקל אולהה רק צימק בפנדל בתוספת הזמן וחגג את שערו הראשון בלאומית.

איתן אהרון שחקן הפועל כפר שלם. אתר רשמי הפועל כפר שלם, אתר רשמי
גם כניסתו להרכב לא עזרה לכפר שלם. איתן אהרון/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל כפר שלם

הפועל נוף הגליל - הפועל ירושלים 0:0

מחזיקת גביע הטוטו עצרה את עידן שמש, אבל לא הצליחה לנצח את הירושלמים בקרב הצמרת ושתי הקבוצות פספסו הזדמנות לתפוס את המקום הראשון. הזר הגנאי החדש קלטוס נומביל ערך בכורה כמחליף במדי הפועל ירושלים, לידור נקשרי החמיץ הזדמנות להכריע בדקה ה-74.

הפועל אום אל פאחם - הפועל ראשון לציון 1:0

ניצחון בכורה לאיסמעיל עאמר, דווקא מול האקסית. אום אל פאחם, שנפרדה מדובב גבאי והחתימה את אילון אלימלך ואכרם שריח, שכחה משני הניצחונות בפתיחת העונה ומאז צברה רק עוד נקודה. הבלם הצעיר רועי זריהן נגח לרשת בדקה ה-33 והעניק לראשון לציון ניצחון ראשון העונה מארבעה משחקים (צריכה להשלים את המשחק מול כפר שלם). מיד לאחר המשחק הודיעה אום אל פאחם כי המאמן אבי סבג סיים את דרכו, בעקבות ישיבת בזק עם ההנהלה.

משחקים נוספים

בית"ר תל אביב בת ים - הפועל עפולה 1:2
לבית"ר תל אביב: גיאגון פארפה (45), יניב מזרחי (69). לעפולה: גיא דהן (1)

הפועל איכסל - הפועל עכו 2:3
לאיכסל: דין מימוני (20), אמיר לביא (54), רנאן (82). לעכו: רז טוויזר (75 ו-80)

מ.ס. כפר קאסם - סקציה נס ציונה 2:2
לכפר קאסם: מור פדידה (52 ו-90). לנס ציונה: דור גלילי (1 ו-28 בפנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully