וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת מעבר לאתלטיקו מדריד: לואיס סוארס נפרד מברצלונה בדמעות

החלוץ האורוגוואי שהעברתו לקולצ'ונרוס סוכמה נפרד מחבריו ונראה נרגש. משטרת פרוג'יה פתחה בחקירה נגדו: "הדיווחים שרימה במבחן מוגזמים"

לואיס סוארס עוזב את ברצלונה בדמעות/מתוך טוויטר

אחרי חמש שש שנים, 283 הופעות, 198 שערים, ארבע אליפויות ספרד, ארבעה גביעים וגביע אלופות אחד, לואיס סוארס נפרד מברצלונה. החלוץ האורוגוואי הוותיק הגיע היום (רביעי) לסיוטאט אספורטיבה, מתחם האימונים של ברצלונה, כדי להיפרד מחבריו אחרי שהעברתו לאתלטיקו מדריד סוכמה סוף סוף, אחרי ימים של מתח.

סוארס השתתף באימון של ברצלונה ואחריו קיבל את הבשורה שנסגרה העסקה, במסגרתה יעבור לקולצ'ונרוס תמורת סכום סמלי (לא יותר ממיליון יורו, על פי הערכות). סוארס התרגש להיפרד בעיקר מליאו מסי, שהפך לחברו הקרוב במהלך השנים.

סוארס יצטרף לאתלטיקו מדריד אחרי קיץ סוער ואמוציונלי, שהחל בתבוסה לבאיירן מינכן ונמשך במתיחות עם המועדון. לפי דיווחים, סוארס קיבל את ההודעה על כך שהוא לא נמצא של ברצלונה בשיחת טלפון קצרצרה עם המאמן החדש רונאלד קומאן. הוא רצה להישאר במועדון ולהמשיך לשתף פעולה עם ליאו מסי, אולם בארסה הראתה לו את הדרך החוצה.

תחילה תכנן סוארס לחתום ביובנטוס, אולם העסקה לא יצאה לפועל, וכעת הוא עוסק במקביל לסגירת הפרטים האחרונים באתלטיקו, גם בפרשה החדשה ששמו נקשר בה - בה הוא מואשם ברמאות במבחן לקבלת דרכון איטלקי.

סוארס הגיע בשבוע שעבר לפרוג'יה במטרה לערוך את המבדק באיטלקית, ולפי החשד השלים אותו שלא כדין, למרות שהוא כלל לא יודע איטלקית. היום נפתחה במשטרת פרוג'יה חקירה ודרשה לקבל לידיה את כל המסמכים שקשורים במבחן של סוארס.

נשיאת ההתאחדות לכדורגל באיטליה גבריאלה גראבינה, ניסה להרגיע ואמר היום לרשת "סקיי איטליה": "אני חושב שכל הדיווחים והשמועות על המבחן מוגזמים. סוארס הגיע לאיטליה כדי לבחון את מצבו. יש לנו אמונה בבית המשפט, ונקווה שסוארס ייצא נקי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully