וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלל ביטוח פיננסים תעניק חסות ראשית לסגל הזהב למשחקים הפראלימפים טוקיו 2021

החברה הצטרפה לוועד הפראלימפי הישראלי ולהתאחדות לספורט נכים, כשנה לפתיחת המשחקים הפראלימפים בטוקיו. יו"ר ההתאחדות לספורט נכים: "זה לא מובן מאליו"

האצן נואה ליילס "שובר" את שיאו של יוסאין בולט ב-200 מטר, פלייר/טוויטר

שנה לפתיחת המשחקים הפראלימפים בטוקיו, מצטרפת כלל ביטוח ופיננסים לוועד הפראלימפי הישראלי ולהתאחדות לספורט נכים, ומעניקה חסות ראשית לספורטאי סגל הזהב בהכנתם לתחרויות באולימפיאדת טוקיו 2021.

התמיכה בספורט הפראלימפי היא המשך למדיניות הקבוצה ותרומתה למען הקהילה ומתוך נכונות לקדם ערכים של שוויון, מצוינות, הישגיות והתמודדות עם אתגרים, בייחוד בימים אלה של התמודדות עם משבר הקורונה שהשפיע רבות על משאבי הספורט הפראלימפי והיכולת של הספורטאים להמשיך במסלול האימונים שלהם, במקצים השונים.

טקס החתימה על ההסכם נערך בהשתתפות מנכ"ל כלל ביטוח ופיננסים - יורם נוה, המשנה למנכ"ל ומנהלת אגף שיווק ואסטרטגיה - גלי שבד, יו"ר הוועד הפראלימפי - ד"ר שוקי דקל, יו"ר ההתאחדות הישראלית לספורט נכים - אלי בירנבאום, המנכ"ל - ניסים סספורטס וספורטאי סגל הזהב של הוועד הפראלימפי - החותרת מורן סמואל, השחיינים מרק מליאר ועמי דדאון, הקלעית יוליה צ'רנוי ובנות נבחרת הכדורשער, ליהיא בן דוד, אלהאם מחמיד, אורי מזרחי, גל חמרני ורוני אוחיון.

ספורטאי סגל הזהב למשחקים הפראלימפים. קרן איזיקסון,
סגל הזהב/קרן איזיקסון

יו"ר ההתאחדות לספורט נכים, אלי בירנבאום אמר: "לשמחתנו, בימים מורכבים אלה, בחרה חברת כלל ביטוח ופיננסים לתמוך בנו כדי שנוכל לעמוד במשימות הניצבות בפנינו. זה לא מובן מאליו, ואנו מודים לכם ובטוחים שזוהי תחילתה של ידידות מופלאה."

יו"ר הוועד פראלימפי, ד"ר שוקי דקל אמר: "החיבור בינינו הוא חיבור מנצח. הערכים שלנו דומים לשלכם ועיקרם - השאיפה למצויינות! אני מודה לכם על שבחרתם ללוות, במיוחד עכשיו, את הספורטאים המוכשרים ומעוררי ההשראה שלנו."

בשם הספורטאים ברכה החותרת מורן סמואל, שאמרה: "ברור שהתכונות שמאפיינות אותנו, דבקות במטרה, התמדה, נחישות, עמידה באתגרים וחתירה למצויינות, שוכנות כנראה גם אצלכם, בכלל ביטוח. הבחירה שלכם בנו מחזקת אותנו לא רק כלכלית, אלא גם מוראלית. החבירה שלכם אלינו היא גם אמירה חברתית וערכית המשדרת מסר חשוב מאוד בעינינו."

מנכ"ל כלל ביטוח ופיננסים, יורם נוה ציין: "חברת כלל ביטוח ופיננסים נטועה עמוק בחברה הישראלית ובפעילות התרומה לקהילה, וככזו ראתה חיבור טבעי בשיתוף הפעולה עם הוועד הפראלימפי המייצג את טובי ספורטאי מדינת ישראל. זוהי זכות וגאווה גדולה עבורנו, במיוחד בתקופה לא פשוטה זו של חוסר וודאות, לקדם ולהעצים את ספורטאי סגל הזהב המובילים של הנבחרת הפראלימפית במסעם למדליה האולימפית. אנו שמחים ומברכים על ההזדמנות שניתנה לנו לחבור לפרויקט חשוב זה, ורואים בשיתוף הפעולה ביננו מחויבות לטווח ארוך".

  • עוד באותו נושא:
  • פראלימפי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully