וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף ליגת האלופות: קרסנודאר הפכה, סלביה לא הצליחה לכבוש

הרוסים ניצחו 1:2 את פאוק סלוניקי במשחק הביתי, הצ'כים נותרו מתוסכלים ב-0:0 בפראג מול מיטיולנד שמחפשת העפלה היסטורית לשלב הבתים

תקציר: צ'לסי - ליברפול 2:0/ספורט 1

פרט למשחקה של מכבי תל אביב מול רד בול זלצבורג, נערכו הערב (שלישי) עוד שני משחקים בפלייאוף העלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות. קרסנודאר ביצעה מהפך וגברה בביתה 1:2 על פאוק סלוניקי, בעוד סלביה פראג לא הצליחה לכבוש ב-0:0 מול מיטיולנד. משחקי הגומלין יהיו ביום רביעי הבא.

רמי קאבלה שחקן קרסנודאר. רויטרס
היתרון של קרסנודאר שביר. רמי קאבלה/רויטרס

קרסונדאר - פאוק סלוניקי 1:2

שתי קבוצות (לא אלופות) שרוצות לרשום הופעה היסטורית בשלב הבתים של ליגת האלופות, סיפקו משחק מהנה באצטדיון בקרסנודאר. דימיטריוס פלקאס בעט פנדל רע בדקה השביעית, אבל כיפר על כך והעלה את פאוק ליתרון עם הסטה אלגנטית אחרי הכנה של אנדריה ז'יבקוביץ' בדקה ה-32. קרסנודאר, שהגיעה אחרי שביעייה בליגה, איזנה שבע דקות לאחר מכן עם פנדל של ויקטור קלאסון השבדי, והשלימה את המהפך עם שער קליל של רמי קאבלה הצרפתי בדקה ה-70. היוונים יצליחו להפוך בגומלין בסלוניקי ביום רביעי הבא?

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
יאן בוריל שחקן סלביה פראג לפני יואל אנדרסון שחקן מיטיולנד. רויטרס
סלביה תצטרך לעבוד קשה בדנמרק. יאן בוריל לפני יואל אנדרסון/רויטרס

סלביה פראג - מיטיולנד 0:0

אלופת דנמרק הפתיעה עם 0:3 על יאנג בויז בסיבוב הקודם ושמרה על שער נקי גם בפראג, אולי בדרך להשתתפות היסטורית בשלב הבתים. המשחק הטקטי של מיטיולנד תסכל את סלביה, שהרשימה בעונה שעברה בשלב הבתים ועשתה צרות לברצלונה ואינטר, כשהדנים גם כמעט עקצו עם נגיחה של סורי קאבה (58) וניסיון של אריק סביאטצ'נקו (85) שנעצרו אצל אונדריי קולארז'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully