וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 23.9: אנסו פאטי חתם עד 2024, פרנק דה בור מאמן נבחרת הולנד

חלוץ העתיד של ברצלונה חתם על חוזה בוגרים ראשון וסעיף השחרור הוקפץ ל-400 מיליון יורו. אנטוניו רודיגר על הכוונת, דה בור חתם עד 2022 וידריך את האורנג' במונדיאל בקטאר

תקציר: צ'לסי - ליברפול 2:0/ספורט 1

העברות

* עכשיו זה רשמי: פרנק דה בור מונה למאמנה החדש של נבחרת הולנד. שחקן העבר חתם על חוזה עד 2022 ויאמן את האורנג' גם במונדיאל הבא בקטאר.

* אנסו פאטי, חלוץ העתיד של ברצלונה חתם על חוזה בוגרים ראשון במועדון עד 2024. סעיף השחרור שלו קפץ מ-170 מיליון יורו ל-400 מיליון יורו והוא קיבל את החולצה מספר 22.

* ספציה, העולה החדשה לסרייה A, החתימה את החלוץ בן ה-30 דייגו פריאס והקשר בן ה-25 אלסנדרו דיאולה, המגיעים יחד כמושאלים מקליארי.

* ברצלונה שלחה את הקשר הצעיר מונצ'ו לעונת השאלה בג'ירונה, לה תהיה אופציה לרכישה בקיץ הבא.

* ברסט שילמה חצי מיליון יורו עבור שחקן הכנף רומן פיליפוטו בן ה-32, שהגיע מנים וחתם לשנתיים.

* ברצלונה אישרה, סמדו עובר לוולבס. הקטאלנים אישרו את העסקה שבמסגרתה יעבור הפורטוגלי לזאבים, האנגלים ישלמו לספרדים 30 מיליון יורו ועוד 10 מיליון יורו בבונוסים.

היורש של מסי בברצלונה?

שמועות

* עוד בברצלונה: הקבוצה מעוניינת באנטוניו רודיגר הבלם הגרמני של צ'לסי. כמו כן, הוגשה הצעה רשמית לאייאקס עבור המגן הימני סרג'יניו דסט, שצפוי להחליף את נלסון סמדו.

* האם לואיס סוארס ייצא פומבית נגד ברצלונה? המועדון הקטלאני לא מוכן לאפשר לחלוץ לעבור לאתלטיקו מדריד בהעברה חופשית, כשעל פי אחד הדיווחים הדרישה היא 10 מיליון יורו. סוארס כועס ושוקל את צעדיו.

* במקביל למגעים עם פורטו בנוגע לאלכס טלס, מנצ'סטר יונייטד שומרת גם על אופציית ניקולאס טגליאפיקו, המגן השמאלי של אייאקס שיעלה כ-23 מיליון ליש"ט.

* טוטנהאם פתחה במגעים עם אינטר בנוגע למילאן שקריניאר. ז'וזה מוריניו מחזיק מאוד מהבלם הסלובקי, אבל הנראזורי דורשים 60 מיליון יורו תמורתו, מה שמהווה כרגע מכשול גדול כמובן.

* טורינו הציעה 3 מיליון יורו כדי לקבל את הבלם הדני יואכים אנדרסן בהשאלה מליון, עם אופציה לרכישה ב-18 מיליון יורו נוספים בקיץ הבא.

* פארמה קרובה לצירוף הבלם הארגנטינאי לאוטרו ואלנטי, שיגיע בהשאלה מלאנוס עם התחייבות לרכישה ב-8 מיליון יורו.

* באיטליה טוענים שהן פולהאם והן ניוקאסל מתעניינות בחלוץ הפולני של נאפולי, ארקדיוש מיליק בן ה-26. מי מהשתיים שתרצה לרכוש אותו תצטרך לשלם כ-30 מיליון יורו, כך על פי הדיווח. מיליק כבש 28 שערי ליגה בשתי העונות האחרונות שלו באיטליה.

* באיטליה מדווחים שבשל הגעת ארתורו וידאל לאינטר, ראג'ה נאינגולן יעזוב, כנראה לעונה שנייה ברציפות בקליארי. על פי הדיווח, הקשר הבלגי בן ה-32 מבוקש בקבוצה שאליה הושאל מהנראזורי במהלך העונה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully