וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדראס הרצוג: "הלב שלי חצוי בין זלצבורג למכבי תל אביב"

מאמן הנבחרת לשעבר דיבר באוסטריה על המשחק והוסיף: "אני עדיין בקשר עם הרבה שחקנים שלי לשעבר, שמשחקים היום במכבי תל אביב ואני יודע שזה החלום שלהם. אהיה מרוצה בכל מקרה" (22:00, ספ' 5)

תקציר: ר.ב. לייפציג - מיינץ 1:3/ספורט 1

מאמן נבחרת ישראל לשעבר אנדראס הרצוג דיבר בפודקאסט של "סקיי" אוסטריה לקראת המשחק בין מכבי תל אביב לזלצבורג. הרצוג האוסטרי, שאימן בנבחרת את דן גלזר, דור פרץ, יונתן כהן, שרן ייני, אייל גולסה ואילון אלמוג, הודה שהוא מעט קרוע לקראת המשחק. רוב השחקנים אותם אימן הרצוג בנבחרת, אגב, לא יוכלו לשחק בכלל אחרי שנמצאו חיוביים לקורונה.

אנדי הרצוג מאמן נבחרת ישראל. רויטרס
קרוע בין שתי הקבוצות. הרצוג/רויטרס

"הלב שלי חצוי בחזה", אמר הרצוג, "ברור שאני פטריוט ורוצה שזלצבורג תעלה לליגת האלופות. מצד שני, אני עדיין בקשר עם שחקנים שלי לשעבר מנבחרת ישראל שמשחקים במכבי תל אביב ובשבילם כמובן שמדובר גם בחלום. אני אהיה מרוצה, לא משנה מה שיקרה". הרצוג גם העלה פוסט לאינסטגרם, בו כתב: "כל שחקן כדורגל חולם לשמוע את ההמנון של ליגת האלופות" והוסיף "בהצלחה (Behazlacha מכבי" ו"בהצלחה לשוורים האדומים".

הרצוג בן ה-52, מגדולי הכדורגלנים של אוסטריה בכל הזמנים, אימן את הנבחרת בין 2020-2018 והוביל אותה בקמפיין ליגת האומות ובמוקדמות היורו. אחרי הפרישה שלו שימש עוזר מאמן בנבחרת אוסטריה, מאמן זמני ואימן את הנבחרת הצעירה. לאחר מכן היה עוזרו של יורגן קלינסמן בנבחרת ארצות הברית ואז מונה למאמן ישראל. הוא שיחק ברפיד וינה, ורדר ברמן, באיירן מינכן, שוב בברמן ואז גמר את הקריירה ברפיד וינה ובלוס אנג'לס גלקסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully