וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן מאת'רוול: "אנחנו אנדרדוג מובהק מול באר שבע, אבל מה יש לנו להפסיד?"

סטיבן רובינסון לקראת המשחק בחמישי: "יש להם שלושה שחקנים שיכולים להזיק לנו, אבל אין חשש. כבר הסתדרנו היטב כאנדרדוג בעבר. הקורונה בישראל? הפרוטוקלים מאוד ברורים, בבלפסט היינו בבועה במלון"

תקציר: לאצ'י - הפועל באר שבע 2:1/ספורט 1

רד בול זלצבורג היא לא הקבוצה היחידה שמגיעה השבוע לישראל כדי לשחק במסגרת אירופית. מאת'רוול, יריבת הפועל באר שבע בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית, תנחת בארץ מחר (רביעי) והיא מגיעה מעודדת אחרי ה-0:3 בחוץ על אברדין שהעלה אותה למקום השמיני בליגה הסקוטית.

למרות התוצאה המשכנעת והעובדה שקבוצתו ניצחה ארבעה מחמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, המאמן סטיבן רובינסון מרוצה מעמדת האנדרדוג לקראת המשחק באצטדיון המושבה. "אין לנו אשליות בנוגע ליריבה שלנו, ואנחנו מודעים לכך שהיא ברמה אחרת מבחינה כלכלית, אבל זה לאו דווקא מה שמנצח משחקים", אמר רובינסון. "הפועל באר שבע קבוצה חזקה מאוד, עם שחקנים איכותיים. יש שלושה שחקנים שסימנו ככאלה שיכולים להזיק לנו מאוד".

סטיבן רובינסון מאמן מאת'רוול. GettyImages
יש לו תכנית משחק. סטיבן רובינסון/GettyImages

למרות זאת, רובינסון הצהיר כי הקבוצה שלו תגיע "עם תכנית משחק ברורה. הגענו כך לאברדין וזה עבד היטב. עכשיו נגיע עם תכנית שונה ויש הלך רוח חיובי מאוד במועדון. אנחנו מתרכזים בשלנו ומראים אופי. נצטרך להראות אותו שוב בישראל".

רובינסון הוסיף: "פחד? לא נגיע עם שום חשש. אנחנו מגיעים בראש שקט ובמחשבה שאנחנו יכולים להוציא תוצאה טובה. ולמה לא? מה כבר יש לנו להפסיד? עם השחקנים שיש להם, ברור שנהיה האנדרדוג במשחק. אבל הסתדרנו היטב כשהיינו אנדרדוג בעבר. ביקרנו אותנו בתחילת העונה והוכחנו אחרת. בואו ניתן לאנשים לחשוב שאנחנו אנדרדוג, ונגיע ונעשה את המקסימום".

על הקורונה בישראל אמר: "הפרוטוקולים מאוד ברורים, והם זהים אם היינו יוצאים לבלפסט או שהם היו מגיעים לכאן. כשהגענו לבלפסט, היינו בתוך בועה במלון שאף אחד לא יכול היה להיכנס אליו. האווירה הייתה נהדרת. זו אולי הייתה הפעם הראשונה העונה שהיינו יחד לכל כך הרבה זמן. ראית את האווירה נבנית בין השחקנים, אנשים הכירו יותר זה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully