וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: לואיס סוארס רימה במבחן לקבלת דרכון איטלקי

בארץ המגף פתחו בחקירה אחרי שטענו שכל התשובות של החלוץ נכתבו מראש: "הוא לא יודע אפילו מילה אחת באיטלקית"

תקציר: ברצלונה -אלצ'ה 0:1/טוויטר

עוד לפני הדיווחים שלפיהם החלוץ האורוגוואי לואיס סוארס סיכם באתלטיקו מדריד, באיטליה ובספרד טענו שהוא קרוב מאוד למעבר מברצלונה ליובנטוס. אלא שהיום (שלישי) טוענים באיטליה שסוארס רימה במבחן לקבלת דרכון איטלקי, כשכל התשובות לשאלות נכתבו עבורו. החלוץ ששיחק בברצלונה בשנים האחרונות עבר את המבחן מה שאפשר לו לעבור ליובנטוס, אך בסופו של דבר העסקה נפלה ונראה שהוא ישחק באתלטיקו מדריד.

לפי העיתון "לה רפובליקה" שחשף את הסיפור, "סוארס לא יודע אפילו מילה אחת באיטלקית. לא יודע לבנות משפטים ולא מכיר את חוקי הדקדוק. אם עיתונאים ישאלו אותו שאלות באיטלקית, הוא יהיה אבוד. הוא מרוויח 10 מיליון יורו לשנה, הוא היה צריך לעבור את המבחן הזה כמו שצריך".

לואיס סוארס שחקן ברצלונה. רויטרס
חקירה נפתחה. סוארס/רויטרס

בנוגע למעבר של סוארס לקולצ'ונרוס, נראה שהעסקה עוד רחוקה מלהיסגר. הנשיא ז'וספ מריה ברתומאו חזר בו ועצר את המו"מ. לפי דיווחים בתקשורת הספרדית, ברתומאו "נבהל" מהאפשרות לחזק יריבה ישירה של ברצלונה על האליפות - ועוד בחינם - ולכן הנחה את המנהל הספורטיבי רמון פלאנס שלא לאפשר לו לעבור לאתלטיקו.

בחוזהו של סוארס בברצלונה נקובות מספר קבוצות שלשורותיהן הוא לא יוכל להצטרף, כולל היריבה המושבעת ריאל מדריד, וכעת רוצה ברתומאו להוסיף לרשימה את אתלטיקו בצורה רטרואקטיבית. אם המו"מ לא יחודש וסוארס לא יעבור לאתלטיקו, הוא עשוי להישאר בברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully