וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ריאל הייתה צריכה לנשק את האדמה שבייל דרך עליה. במקום היא רמסה את כבודו"

הסוכן השנוי במחלוקת ג'ונתן בארנט תוקף אחרי החתימה בטוטנהאם: "בושה מה שהאוהדים עוללו לו. מקווה שלא יחזור לריאל לעולם, אין סיבה שלא ימשיך בטוטנהאם"

תקציר: צ'לסי - ליברפול 2:0/ספורט 1

גארת' בייל אמור להישאר בטוטנהאם יותר מעונה לאחת - כך הבהיר היום (שלישי) סוכנו ג'ונתן בארנט. בארנט התראיין לרשת BBC והודה שלמרות שהכוכב הוולשי חזר לאקסית בהשאלה לעונה אחת מריאל מדריד, הוא מאמין שטוטנהאם היא הקבוצה שבה הוא יסיים את הקריירה.

"אם הכול יסתדר כמו שצריך, אין סיבה שיהיו בעיות. טוטנהאם היא הקבוצה שגארת' רוצה לשחק בה, אין שום סיבה שלא ימשיך בה לעוד עונה", אמר הסוכן השנוי במחלוקת, ש"הסתבך" עם התקשורת לא פעם בעבר. "אני מקווה מאוד שהאפשרות לחזור לריאל מדריד לא תהיה על הפרק. גארת' כל כך יצליח בטוטנהאם, שהוא והם ירצו להגיע להסכם עם ריאל בסוף העונה".

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד. רויטרס
לא קיבל את הכבוד שהיה ראוי לו? בייל בריאל/רויטרס

בארנט מודה ש"גארת' צריך להחזיר לעצמו את האהבה למשחק ולחזור להציג את היכולות שלו, אבל זה תלוי בו. זה לא שהוא במבחנים או משהו, ההישגים שלו לאורך הקריירה מרשימים יותר מכל שחקני בבריטניה לדעתי, אז מצבו טוב".

בארנט שוב תקף את ריאל מדריד ואוהדיה, וטען שבייל היה ראוי ליחס טוב יותר בהתחשב בהישגים ובתארים שהיה שותף להם. "לא התייחסו אליו את היחס הראוי לשחקן שהשיג כל כך הרבה בשביל המועדון. זו טעות קשה. עם ההישגים שלו בריאל, הם צריכים לנשק את האדמה שהוא דורך עליה - לא לרמוס את כבודו. אני לא רוצה להאשים אף אחד, אבל מה שהאוהדים של ריאל עשו לגארת' היה בושה וחרפה. זה לא עזר לאף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully