וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 22.9: מוראטה חזר ליובנטוס, וידאל רשמית באינטר, מנדי עבר בדיקות בצ'לסי

עודכן לאחרונה: 23.9.2020 / 0:03

החלוץ נפרד מאתלטיקו ושב לאלופת איטליה, ברצלונה הודיעה על עזיבתו של הקשר וסיכמה עם ארונס. לייפציג רכשה את סורלות ולידס את דייגו יורנטה

תקציר: צ'לסי - ליברפול 2:0/ספורט 1

העברות

* ברצלונה הודיעה על עזיבתו של ארתורו וידאל, שעובר רשמית לאינטר. הנראזורי ישלמו לברצלונה כמיליון יורו בלבד תמורת הקשר הצ'יליאני הוותיק.

* אחרי שעבר את הבדיקות הרפואית, אלברו מוראטה חתם ביובנטוס ועבר רשמית בהשאלה מאתלטיקו מדריד. החלוץ בן ה-27 לבש את מדי אלופת איטליה בין 2014 ל-2016 וכעת חזר לקדנציה שנייה. יובה תעביר לאתלטיקו 9 מיליון יורו בשלב ראשון, ותוכל לרכוש אותו ב-45 מיליון יורו בקיץ 2021.

* ר.ב. לייפציג הודיעה על רכישתו של חלוץ טרבזונספור ונבחרת נורבגיה אלכסנדר סורלות, שחתם אצלה לחמש שנים וקיבל את החולצה מספר 19. סורלות, שמתנשא לגובה 1.95 מטר, כבש 33 שערים ובישל 11 נוספים ב-49 משחקים בעונה החולפת בטורקיה. הוא הפך לרכש היקר בתולדות השוורים תמורת 25 מיליון יורו, ואמר: "מהשיחות הראשונות שלי עם המועדון היה לי ברור שאני רוצה לשחק בר.ב. לייפציג. הקבוצה עשתה עליי רושם אדיר גם בבונדסליגה ובעיקר מהצורה בה שיחקה בליגת האלופות". טרבזונספור וקריסטל פאלאס יתחלקו בכסף שיעבור תמורת סורלות: 11 מיליון פלוס 2 מיליון בונוסים לכל אחת מהקבוצות.

* אטאלנטה הודיעה רשמית על רכישתו של החלוץ ההולנדי סם לאמרס, אותו ערן זהבי החליף בפ.ס.וו איינדהובן. הקבוצה החדשה של זהבי תקבל 9 מיליון יורו בתמורה.

* ועוד חיזוק לאטאלנטה: הקבוצה מברגמו החתימה את המגן הקולומביאני יוהאן מוחיקה בן ה-28, שמגיע כמושאל מג'ירונה עם אופציה לרכישה בסיום העונה.

* לידס יונייטד השלימה את עסקת דייגו יורנטה בן ה-27, כשהבלם של ריאל סוסיאדד ונבחרת ספרד יעלה לה כ-25 מיליון יורו.

* פ.צ. קלן רכשה את הקיצוני היווני/ברזילאי דימיטריוס לימניוס מפאוק סלוניקי תמורת 3.3 מיליון יורו.

* חלוץ טורינו לוקאס בוז'ה הארגנטינאי/איטלקי הושאל לאלצ'ה מלה ליגה לעונה אחת עם אופצייה רכישה.

* ויאריאל רכשה מברצלונה ב-2.5 מיליון יורו את הבלם חורחה קואנקה בן ה-20. שחקן הנבחרת הצעירה של ספרד חתם לחמש שנים והושאל מיד לאלמריה מליגת המשנה.

* ז'ואאו וירז'יניה, שוער המשנה הפורטוגלי של אברטון, חתם על חוזה חדש עד 2024.

* דרבי קאונטי הודיעה על צירופו של ג'ורדון אייב, שהגיע בהעברה חופשית מבורנמות'. זו תהיה הקדנציה השנייה של אייב בן ה-24 בקבוצה מהצ'מפיונשיפ.

מוראטה נוחת בטורינו

שמועות

* סנטיאגו אריאס צפוי לעבור מאתלטיקו מדריד לבאייר לברקוזן. המגן הקולומביאני בן ה-28 כבר סיכם את תנאיו בקבוצתו החדשה ועכשיו מחכים שהפרטים האחרונים בין המועדונים ייסגרו.

* קשר/בלם באיירן מינכן חאבי מרטינס יעזוב את הקבוצה. הספרדי, שעשוי לחזור לאתלטיק בילבאו, לא השתתף בצילומים של הקבוצה לקראת העונה החדשה.

* העיתונאי גיים בלאגה טוען שברצלונה סיכמה את התנאים עם מגן נוריץ' מקס ארונס אחרי ש"הפסידה" לבאיירן מינכן במאבק על סרג'יניו דוסט. עכשיו סגנית אלופת ספרד צריכה לסכם עם נוריץ' את העברתו של המגן בן ה-20.

* ברצלונה עם פניית פרסה: אחרי שכבר אישרה ללואיס סוארס לעבור לאתלטיקו מדריד שם סיכם את כל תנאיו, הנשיא ז'וספ מריה ברתומאו חזר בו ועצר את המו"מ. לפי דיווחים בתקשורת הספרדית, ברתומאו "נבהל" מהאפשרות לחזק יריבה ישירה של ברצלונה על האליפות - ועוד בחינם - ולכן הנחה את המנהל הספורטיבי רמון פלאנס שלא לאפשר לו לעבור לאתלטיקו.

בחוזהו של סוארס בברצלונה נקובות מספר קבוצות שלשורותיהן הוא לא יוכל להצטרף, כולל היריבה המושבעת ריאל מדריד, וכעת רוצה ברתומאו להוסיף לרשימה את אתלטיקו בצורה רטרואקטיבית. אם המו"מ לא יחודש וסוארס לא יעבור לאתלטיקו, הוא עשוי להישאר בברצלונה.

* אתלטיקו מדריד מכינה אלטרנטיבה למקרה שלא תצליח להשיג את לואיס סוארס: חברו לנבחרת אורוגוואי אדינסון קבאני, שסיים את חוזהו בפריז סן ז'רמן והפך שחקן חופשי.

* בתקשורת הקטלאנית טוענים שסרג'יניו דסט מתקרב לברצלונה. מכירתו של נלסון סמדו לוולבס האיצה את המגעים בין בארסה למגן אייאקס, שמחוזר גם על ידי באיירן מינכן אולם לפי שעה "קרוב יותר לברצלונה". בתקשורת הגרמנית, לעומת זאת, משוכנעים שבאיירן קרובה להחתימו ומקווה להכריז על צירופו עד סוף השבוע.

* עוד טוענים בספרד שבארסה כבר מכינה אלטרנטיבות למקרה שממפיס דפאי או לאוטרו מרטינס לא יגיעו - וויליאן חוסה מריאל סוסיאדד, שצפוי לעלות כ-30 מיליון יורו.

* לפי דיווחים בספרד, לוקה יוביץ' מעוניין לעזוב את ריאל מדריד ולשוב בהשאלה לקבוצה בה פרץ - איינטרכט פרנקפורט. זינדין זידאן יהיה מוכן לוותר עליו.

* פרנק למפארד אישר כי אדואר מנדי עובר בדיקות רפואיות לקראת חתימה בצ'לסי. השוער הסנגלי בן ה-28 יירכש מראן תמורת כ-25 מיליון יורו וצפוי לחתום על חוזה לחמש שנים.

* ב"סקיי" גרמניה טוענים שפריז סן ז'רמן מעוניינת בקשר יובנטוס סמי חדירה. יובה מעוניינת להיפטר מחוזהו של הקשר בן ה-33 ולפי הדיווח בגרמניה סגנית אלופת אירופה עשויה לצרפו.

שחקן יובנטוס סמי חדירה. רויטרס
בדרך לסגנית אלופת אירופה? חדירה/רויטרס

* ב"גאזטה דלו ספורט" טוענים כי גנואה נמצאת במשא ומתן עם מריו באלוטלי ומוכנה להחתימו לעונה אחת.

* חלוץ אינטר סבסטיאנו אספוזיטו בן ה-18 צפוי להצטרף בהשאלה לספאל. על פי הדיווחים, מספר קבוצות באיטליה היו מעוניינות בשחקן, שיושאל כדי לצבור דקות משחק.

* בארצות הברית טוענים שברנדן ארונסון, שהוגדר כ"קאי האברץ האמריקאי", יעבור לזלצבורג וישחק שם תחת מאמנה האמריקאי ג'סי מארש.

* בורוסיה דורטמונד תציע חוזה משופר לקשר האמריקאי ג'יו ריינה בן ה-17. חוזהו של ריינה יתחיל בנובמבר כשיחגוג 18, אבל בקבוצה רוצים לשדרג אותו לאור היכולת הטובה שלו.

* באיירן מינכן ובורוסיה דורטמונד מעוניינות באמריקאי הצעיר של ברצלונה, קונרד דה לה פואנטה, ששיחק עם הקבוצה במשחקי ההכנה לעונה אחרי שקודם מברצלונה ב'. עם זאת, בבארסה לא מעוניינים לשחרר אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully